برای دیدن کل مطالب بین الملل اینجا کلیک کنید

وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی گفت: «بعید است در صورت حمله به تاسیسات هسته ای ایران، این کشور حمله متقابلی صورت دهد.» این اظهارنظر در حالی است که رژیم صهیونیستی در برابر موشک هایی که مبارزان مقاومت به سمت سرزمین های اشغالی شلیک می کردند، شکست خورد.

وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آمریکا توان حمله به تاسیسات هسته ای ایران و تخریب آن را دارد و به نظر نمی رسد که حمله به ایران، جنگ منطقه ای یا جهانی دیگری در پی داشته باشد.


عکس: موشک هایی که مبارزان مقاومت در واکنش به تجاوزگری صهیونیست ها، به سمت سرزمین های اشغالی شلیک می کردند و از گنبد آهنین می گذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نوشت: وزیر امور راهبردی اسرائیل گفت: بعید است در صورت حمله به تاسیسات هسته ای ایران، این کشور حمله متقابلی صورت دهد.

یووال اشتاینتز، در مصاحبه با این روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی، درباره واکنش احتمالی ایران در صورت حمله به تاسیسات هسته ای گفت: حتی در صورت حمله ایران به اسرائیل نیز خطری متوجه ما نخواهد بود، چرا که پرتاب موشک به سمت اسرائیل و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه، خسارت چندانی در پی نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار این روزنامه درخصوص تغییرات سیاسی اخیر ایران و احتمال همکاری بیشتر ایران و آژانس، گفت: در سیاست های کلی جمهوری اسلامی ایران، تغییر چشمگیری صورت نخواهد گرفت و اعتمادسازی در مسئله هسته ای بسیار محدود خواهد بود.

وی ضمن اشاره به سخنان دکتر روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، درباره فعالیت های هسته ای کشورمان گفت: وی هم خواستار رفع تحریم ها و هم ادامه برنامه هسته ای ایران است و به همین علت است که اسرائیل از جامعه بین‌ المللی می خواهد فریب ظاهرسازی های ایران را نخورد.

اشتاینیتز در ادامه بعید دانست که در وضع کنونی، کاخ سفید به حمله به تاسیسات هسته ای ایران رضایت دهد.

منبع: شبکه خبر

*****




برچسب ها : بین الملل