شامپو رنگ مو سوبارو subaru اصل

قیمت: 19300 تومان

تعداد: پکیج کامل 2 تایی سه محصول در یک محصول جدید : اول : رنگ کننده موی سر تضمینی دائمی دوم : پرپشت کننده موی سر سوم : تقویت کننده و برطرف کننده شوره سر- محصولی کاملا گیاهی بدون کوچک ترین عوارض. سوبارو محصولی به مراتب پیشرفته تر از یوتر – دیسکریت – مجیک میکس می باشد. تفاوت این محصول با محصولات مشابه این است که از طب سنتی 100% طبیعی،بدون عوارض،بدون بازگشت و درمان دائمی میباشد.

تغییر رنگ موی شما فقط در پنج دقیقه معجزه قرن رنگ مو برای ” خانم ها و آقایان ” خرید شامپو سوبارو Subaru یکی از بهترین محصولات مراقبتی موی سر می باشد که برای اولین بار در ایران عرضه شده است.
شامپو سوبارو Subaru دارای پایه ی گیاهی بوده و نه تنها ضرری به موهای شما ندارد بلکه مفید نیز بوده و باعث تقویت موی شما نیز میشود. فرمول شامپو رنگ سوبارو Subaru در مرکز تحقیقات بین المللی و طی تحقیقات بسیار زیاد بر اساس خصوصیات موی سر ساکنان شرقی بدست آمده و پس از چندین بار تست و آزمایش به عرضه در آمده است. شامپو سوبارو Subaru تنها محصولی است که فقط در 10-15 دقیقه موهای سفید شما را پوشش می دهد و شما راجوانتر از همیشه نشان می دهد.

برخی از ویژگیها
1) رنگ کننده موی سر تضمینی دائمی  2) پرپشت کننده موی سر  3) تقویت کننده و برطرف کننده شوره سر  4) محصولی کاملا گیاهی بدون کوچک ترین عوارض  5) طب سنتی 100% طبیعی،بدون عوارض


خرید شامپو رنگ مو سوبارو subaru اصل

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد این محصول سؤالی دارید در کادر زیر بنویسید.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فیلد زیر تعیین کنید که قصد خرید چه تعداد از این محصول را دارید.

تعداد مورد نیاز 

 

kavirnegin




برچسب ها : بازاریاب برچسب ها : محصولات زیبایی