آقای طباطبایی عزیز از بودجه نایین و خور چه خبر؟؟؟!!!از نمایندگان لرستان یاد بگیر 

سلام دوستان عزیز

این مطلب برای سومین بار منتشر می شود و هنوز گوش شنوا و چشم بینایی پیدا نشده که ببیند و گوش دهد و پاسخ گوید؟؟ فکر می کنید چرا چرا؟؟ جواب و نظرات خود را در قسمت نظرات لطفا قرار دهید تا منعکس نماییم.با تشکر  اسفند ماه 1390 را به یاد دارید همان روزهایی که قرار بود کرسیهای مجلس برای یک دوره 4 ساله صاحب منصبان خود را بشناسند. در آن روزهای سرد زمستانی برای من و تو و داغ داغ برای کاندیداهای محترم آنروزها با همه ی زشت و زیبایی هایش گذشت و انتخابات علیرغم همه ی ناملایماتش برگزار شد. از صندوق رای مردم در حوزه نایین و خوروبیابانک که مردمانش همیشه در پای صندوقهای رای (به گواه تاریخ و آمارهایش) حاضر بودند و پس از سپری نمودن سه دوره کاندیدای اصلاح طلبان(مهندس رضوی) و دو دوره اصولگرایان(دکتر حسنی) تصمیم گرفتند به کسی که به زعم خودش و بنا به سخنان خودش در آن دوران نه اصولگرا و نه اصلاح طلب بلکه یک فرد میانه رو است رای دادند و او را برای 4 سال بعنوان نماینده خود راهی بهارستان کردند.… از آن روزها مدت زمانی می گذرد (حدود 20ماه) و دیگر وقتش است که جناب سید بزرگوار و دوست داشتنی برخی از عملکردهای خود را در این 20 ماهه رو کند و به صورت عمومی اعلام نماید. این توقع بیجایی نیست و من و تمامی وبلاگ نویسان حاضریم آنرا بی کم و کاست منتشر کنیم و در جای خود نقد نماییم.

اما اگر اکنون نقدی بر عملکرد 20 ماهه ایشان وارد کنیم نابجاست چرا که ما نمی دانیم که ایشان چه عملکرد پنهان و پیدایی در حوزه انتخابیه خود داشته است که عملکرد ایشان را به نسبت نمایندگان ادوار گذشته و نیز شعارهای انتخاباتی اش به بوته نقد بکشیم و پاسخ سوالاتمان را بپرسیم. پس بی صبرانه منتظر انتشار عملکرد ایشان هستیم و از ایشان و دفتر و مسول دفتر ایشان تقاضا مندیم این خواسته بجای ما را در کوتاهترین زمان ممکن جامه عمل بپوشانند. انشالله

راستی سوال جدیدی در ذهن من مطرح شده که نماینده محترم می تواند آنرا پاسخ دهد و آن اینکه : از بودجه 1393 نایین و خور چه خبرا جناب قاضی طباطبایی؟؟؟؟!!!

فردا روزی و در سال 93 لطفا در جمع مردمان رنج دیده کویر نگو بودجه نیست که الان و هنگام تنظیم بودجه از سوی حضرتعالی و همکاران وقت عمل و بودجه گرفتن است . همان کاری که نمایندگان لرستان و کهکیلویه و چهارمحال و … دارند می کنند یعنی اعتراض به این لایحه بودجه استانها و شهرها و روستاهایشان!!!! و شما بیکار ننشینید لطفا!!!!

و این یک تلنگر است جناب نماینده برای بعدها!!

منبع: آبشکوه

 

*****

مروری بر مطالب اخیراقتصادی در این وب سایت:
ماشینی که هر 100 کیلومتر فقط 1 لیتر بنزین مصرف میکند/ تصاویر

واریز یارانه 45500 تومانی، سه شنبه
پیش بینی کاهش قیمت ارز در روزهای آینده

سهمیه های جدید بنزین امشب واریز می شود

مبلغ و زمان واریز یارانه نقدی \شهریور\ ماه اعلام شد




برچسب ها : اقتصادی