لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال نتوانست در ورزشگاه آزادی از پس الجزیره برآید و در سومین دیدار آسیایی خود تن به تساوی داد.

دو تیم فوتبال استقلال و الجزیره امارات از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند تا سومین دیدار خود را برگزار کنند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. برای الجزیره امارات بارادا (4 و 55) و برای استقلال محمد قاضی(17) و حنیف عمران‌زاده (65)گلزنی کردند.

نیمه نخست

در دقیقه 4 استقلال نظری توانست با

سانتر حیدری تهدیدی روی دروازه الجزیره ایجاد کند اما در دقیقه 6 بارادا توپ را به گوشه دروازه رحمتی فرستاد تا استقلال یک بر صفر عقب بیفتد.

در دقیقه 17 محمد قاضی که بین مدافعان الجزیره در محوطه جریمه جاگیری مناسبی داشت توانست توپی را که حیدری روی سر او فرستاده بود را با تور دروازه خسیف آشنا کند.

در دقیقه 24 بیک‌زاده پا به پای مهاجم الجزیره در محوطه جریمه حرکت کرد و پس از واژگون شدن این بازیکن در شرایطی که صحنه مشکوک به نظر می‌رسید داور اعتقادی به پنالتی به سود الجزیره نداشت.

خسرو حیدری که با سانترهای خود موقعیت‌های استقلال را تدارک دیده بود در دقیقه 30 خودش با توپ وارد محوطه جریمه شد اما مزاحمت مدافع الجزیره باعث شد این توپ به کرنر تبدیل شود.

الجزیره‌ای‌ها که چند دقیقه‌ای موقعیت خاصی نصیب‌شان نشده بود از سمت چپ دروازه استقلال حمله کردند اما رحمتی با بستن زاویه دروازه مانعع گل شدن ضربه مهاجم سرخپوشان اماراتی شد.

در دقیقه 41 باز هم استقلالی‌ها به سمت دروازه الجزیره حمله کردند اما مقاومت مدافعان الجزیره مانع شد تا عمران‌زاده از توپ استفاده کند. در نهایت 45 دقیقه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم

در ابتدای این نیمه محمد قاضی با یک شوت از پشت محوطه جریمه الجزیره دروازه این تیم را تهدید کرد تا نشان دهد استقلال برای کسب پیروزی نیمه دوم را آغاز کرده است.

در دقیقه 55 بارادا روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که چند مدافع استقلال را اطراف خودش می‌دید با عبور از آنها توانست دروازه رحمتی را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه 61 بارادا یک بار دیگر در موقعیتی که کاملا شبیه موقعیت گل دوم بود قرار گرفت و به توپ ضربه زد اما با اختلاف کمی توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

حنیف عمران‌زاده در دقیقه 65 روی سانتر ایمان مبعلی که در نیمه دوم به زمین آمده بود بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 75 مبخوت که چند دقیقه قبل به میدان آمده بود با یک شوت دروازه رحمتی را تهدید کرد اما رحمتی توپ را دفع کرد، توپ برگشتی را سایسیدو توانست دروازه را برای سومین بار باز کند اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.

عبدالله موسی در دقیقه 80 با یک شوت محکم از روی خط محوطه جریمه دروازه رحمتی را تهدید کرد اما دروازه‌بان استقلال این توپ را به کرنر فرستاد.

محمد قاضی در دقیقه 80 یکبار دیگر با شوت خود دروازه الجزیره را تهدید کرد اما خسیف توپ را به کرنر فرستاد. 5 دقیقه پس از این موقعیت بیک‌زاده از سمت چپ دروازه توپی را سانتر کرد اما عمران‌زاده در شرایطی نامتعادل نتوانست با ضربه سر استقلال را پیش بیندازد.

در دقایق پایانی قاضی فرصت بسیار خوبی را از دست داد، همچنین ضربه بارادا در لحظات پایانی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد تا این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یابد.

استقلال با این تساوی از 3 بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و همچنان در حسرت برد در این دوره از مسابقات ماند.

منبع: ورزش سه




برچسب ها : ورزشی