رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند در سه امامزاده خور و بیابانک برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، « مجتبی بابایی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این طرح با همکاری مبلغان دینی برگزار می شود، افزود: این طرح تا 15فروردین 93 ادامه دارد.

وی افزود: برگزاری مراسم تحویل سال نو، ذکر ادعیه و مناجات، سخنرانی وجلسات پرسش و پاسخ و بزرگداشت ایام فاطمیه از اهم برنامه های طرح آرامش بهاری است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک، افزود: همه افراد
در گروه های مختلف سنی می توانند از این طرح استفاده کنند.

وی ارج نهادن وتقویت باورهای دینی و مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات عید نوروزی، ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، احیای تبلیغ وترویج سنتهای اصیل اسلامی به هموطنان در اعیاد نوروز باستانی، خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقمندی در زائران بقاع و اماکن متبرکه را از اهداف طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه خور و بیابانک گفت: اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

بابایی افزود: باتوجه به اینکه این شهرستان در مسیر مشهد الرضا قرار گرفته است و مسافران بسیاری از استانهای کشور از شهرستان خور و بیابانک عبور می کنند لذا باید در بقاع متبرکه و امامزادگان به این مسافران خدمت رسانی کنیم .

وی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در امازاده سید داود شهرخور و امامزادگان روستای بیاذه و آبگرم اجرا می شود.

منبع: پایگاه خبری خور

*****

مروری بر مطالب اخیر اخبار شهرستان در این وب سایت:
جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان

تجهیز و بهره برداری سالن ورزشی چندمنظوره مهرجان تا به کی؟!!!
آمار بارندگی شهرستان خوروبیابانک-چهارشنبه1392/12/21
تلاش برای رفع کمبودها در روستاهای خوروبیابانک

همایش نکوداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد برگزار شد




برچسب ها : اخبار شهرستان