درددل وبیان مشکلات شهرستان خورو بیابانک

جناب آقای طباطبایی خوش می گذرد ؟!!!!

نماینده شهرستان طبس که در کمتر از 200 کیلومتریما قرادارد با عنایت به قوانین جمهوری اسلامی و قابلیتهای مهجوره آن در این چند ساله گامهای بسیار بزرگی در راستای بهبود شرایط معیشتی و رفاهی و اشتغالی آن خطه کویری برداشته اند .

رساندن خط لوله گاز سراسری و بهره مندی همگانی و جذب صنایع متعدد و تلاش در بهبود شرایط جذب توریست و گردشگرو در جدیدترین این اقدامات کاهش هزینه برق از جمله خدمات این نماینده فعال و فهیم است .

اما در شهرستان ما چه خبر است .

به لحاظ جغرافیایی و اقلیمی شرایط ما و شهرستان طبس حدودا یکسان است که البته مزیتهایی نیز نسبت بدانجا داریم . ولیکن سالهاست که منطقه ما در رقابتی نانوشته با نایین قربانی شده است .

جناب آقای طباطبایی مشکل آب در شهرستان بیداد می کند و وضعیت راهها در حد افتضاح است .هزینه برق را بارها کتبا و لسانا خدمتتان عرض کردیم و قانون کسرهزینه ی برق بر اساس شرایط دمایی- بارشی و عدم دسترسی به گاز را یادآوری نمودیم .و در مورد مشکلات زیرساختی جذب توریست نیز که بارها صاحب نظران از شما خواهان اقدامی عاجل بوده اند .

اما شما دوپاسخ داده اید :

1- کمبود شدید بودجه   2- درحال بررسی و کار کارشناسی است

جناب آقای طباطبایی دوستانتان و شما در سطح شهرستان گویا به جای خدمت رسانی به مردم مستضعف شهرستان فعلا به فکر تقسیم قدرت هستید و آن هم البته به یارانتان در دوطیف البته سخت است .

جناب آقای طباطبایی و یاران محترم شهرستان خور را دریابید و از قبلیتها  و پتانسیلهای موجود استفاده کنید و اینرا بدانید که برای خدمت به سطح شهرستان چند چیز لازم است . در ابتدا تقوای سیاسی و بعد باور اینکه دیدگاههای جناحی و باندی سم پیشرفت جامعه هستند پس به بیراهه دولت کریمه نروید و هر اموراتی که قرار است در اینجا بگذرد باید بدست افراد خدوم و متعهد و متخصص بومی برآید نه نایینی هها و اصفهانی هایی که فقط به فکر ارتقائ رتبه شغلی خود هستند

پی نوشت : این نوشتار به هیچ وجه سیاسی نیست پس لطفا از قضاوت سیاسی بپرهیزید

منبع: دردم از یار است




برچسب ها : اخبار شهرستان برچسب ها : اخبار عمومی