علی دایی پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اعلام کرد تیم حریف به هیچ وجه مستحق برد در این بازی نبوده است .

گزارش "ورزش سه" از کنفرانس مطبوعاتی دایی را بخوانید :

تراکتور ابدا یک امتیاز هم حقش نبود

اصلا بازی‌ای نبود که بخواهیم ببازیم. پرسپولیس یکی از بهترین بازی سال‌های اخیرش را انجام داد و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم.. تراکتورسازی سه جهار موقعیت بیشتر نداشت و از آنها استفاده کرد و به گل رسید. ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم. آنقدر موقعیت از دست دادیم که گل خوردیم. ما فشار آوردیم که بازی را ببریم. مقابل تراکتورسازی همه کاری کردیم. به تیرک زدیم، سانتر کردیم، پاس در عمق دادیم، ولی امروز به هیچ عنوان روز ما نبود و در روزی که تراکتورسازی اصلا و ابدا حریف استحقاق مساوی هم نداشت، در مقابل بازی خوب پرسپولیس توانست سه امتیاز بازی را کسب کند. من به تمام تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم ولی امروز حق ما این نبود.

یک پرسپولیس واقعی بودیم

امروز تازه پرسپولیس، پرسپولیس شده بود که متاسفانه نتیجه را واگذار کرد. حضور هواداران می‌تواند ما را از این وضعیت در بیاورد. نمی‌توانم فوتبالی صحبت کنم درباره بازی. فوتبالی همه کاری کردیم. اسمش را هر چه می‌خواهید بگذارید. متاسفانه از دو قدم و هر طوری بگویید نزدیم و توپهایمان به گل تبدیل نشد.

با بازی عربستان مقایسه نکنید

من به تیمم اعتقاد دارم. پرسپولیس چند سالی بود که اینطور بازی نکرده بود! این مسابقه را نمی توان با بازی عربستان مقایسه کرد. هر دو بازی شرایط خاص خودشان را داشتند.

در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و حداقل سه بار تک به تک شدیم. ولی این اتفاقات در بازی با عربستان رخ نداد و این مقایسه به هیچ عنوان درست نیست و سئوالتان را طور دیگر مطرح کنید.

باخت امروز خواست خدا بود

باخت امروز خواست خدا بود. زحمت خودمان را کشیدیم ولی نتوانستیم از فرصتها استفاده کنیم. اگر تا فردا صبح هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

تعویض محمد نوری درست بود

متاسفانه محمد نوری نتوانست آنچه از وی انتظار داشتیم در نیمه دوم به نمایش بگذارد. محمد کاپیتان و بزرگتر تیم است. از محمد انتظارات زیادی داریم. بعد از اینکه محمد از زمین هم بیرون آمد، موقعیت‌های زیادی داشتیم و خیلی کار کردیم ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود. شاید اگر محمد را بیرون نمی‌آوردیم، در این بازی پیروز می‌شدیم. من نمی‌توانم اینطور قضاوت کنم. بعد از تعویض محمد، همان دقیقه امید عالیشاه در دو قدمی دروازه حریف یک تک به تک را از دست داد. شاید اگر آن توپ گل می‌شد، آن موقع بهترین تعویض دنیا انجام داده بودم. اینها اما و اگرهاست و نمی‌توانم محکم و قانع کننده به سئوال شما جواب بدهم.

شعار حق هواداران است

ما باید به نظر هواداران احترام بگذاریم. آنها آزادند هر شخصی را که می‌خواهند تشویق کنند. این موضوع به هیچ عنوان تاثیری روی کار ما نمی‌گذارد. تیمی که نتیجه نگیرد این مسائل پیرامونش مطرح می‌شود.

پرداخت نشدن مطالبات تاثیری ندارد

به هیچ عنوان این مسئله اثر گذار نبود. اگر این مسئله اثر گذاشته بود اینطور بازی نمی‌کردیم. چند سالی بود چنین فوتبالی از پرسپولیس ندیده بودم. به نظرم ما برابر تراکتورسازی از نظر
فوتبالی خیلی خوب بودیم. بچه‌ها امروز فوتبالشان را بازی کردند. مطمئنا مدیریت باشگاه تلاش می‌کند مشکلات تیم را حل کنند.

مصدومیتها به زندگی شخصی بازیکنان مربوط است

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر مصدومیت بازیکنان این تیم، گفت: مهمترین عامل مصدومیت به زندگی بیرونی و شخصی بازیکنان بر می‌گردد.

منبع: ورزش سه




برچسب ها : ورزشی برچسب ها : فوتبال برچسب ها : پرسپولیس تهران برچسب ها : تراکتورسازی تبریز