پنجمین همایش دفاع مقدس واحد پتاس خور عصر روز گذشته با حضور خانواده های شهدا، جانبازان، مسئولین و کارمندان پتاس خور در محل آمفی تئاتر کانون شهید خسروی خور برگزار گردید.

به گزارش کویرنگین پنجمین همایش دفاع مقدس واحد پتاس خور عصر روز گذشته با حضور خانواده های شهدا، جانبازان، مسئولین و کارمندان پتاس خور در محل آمفی تئاتر کانون شهید خسروی خورد برگزار گردید.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری محترم آقای غلامرضایی آغاز گردید و پس از آن آقای مهندس شبانی سرپرست واحد پتاس خور ضمن خیر مقدم به میهمانان عزیز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، خلاصه ای از عملکرد سال های گذشته واحد پتاس را ارائه نمودند.

مهندس منصور شبانی علاوه بر اینکه از شروع به کارِ کارخانه در آینده نزدیک خبر دادند؛ در ارتباط با گفت و گو ها و کم لطفی هایی که در مورد کارخانه پتاس به میان آمده بود، مباحثی را بیان نمودند. ایشان هر چند علت این امر را عدم آشنایی و اطلاع رسانی عموم دانستند، اما بواسطه هدفی که پیش رو داشتند، کوتاه نیامده و با انتخاب مسیر انتخاب شده و با تلاش همکاران به استارت زدن کارخانه نزدیک شده اند.

مهندس شبانی مهمترین بخش کارخانه را تأمین خوراک آن اعلام نمود و در ادامه ضمن اشاره به اینکه خوشبختانه کارنالیت را به آن حد رسانده ایم که می توانیم به صورت مستمر تولید کنیم و از شرمندگی مردم شهرستان درآییم، اقدامات صورت گرفته را نیز تشریح نمودند که از آن جمله می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

حفر 45 کیلومتر کانال در پوسته نمکی جهت جمع آوری شورابه - اکتشافات وسیع در حدود 1000 کیلومتر مربع - محیا شدن شرایط پمپاژ شورابه با توان 4200 مترمکعب در ساعت - دایر شدن نیروگاه شبکه برق در کارخانه و همچنین بر عهده گرفتن تأمین برق شهرستان در صورت نیاز با اعلام آمادگی به استان اصفهان.

ایشان پایان سخنان خویش را اینگونه خاتمه دادند: این ها گوشه ای از زحمات همکاران ما در واحد پتاس می باشد و حقیر افتخار دارم که گوشه ای از این زحمات را به مناسبت این ایام فرخنده به استحضار مسئولین،همکاران و خانواده های محترمشان برسانم و امیدوارم که توانسته باشیم گوشه ای از دین خودمان را به پاس زحماتی که رزمندگان ما در طول دوران جنگ تحمیلی متحمل شده اند را جبران کرده باشیم و ان شاالله شرمنده خون شهدا نباشیم.

قرائت قرآن؛ اجرای تواشیح، پخش کلیپ، خیرمقدم سرپرست واحد پتاس خور و خاطره گویی چند تن از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس از جمله برنامه های اجرا شده در این همایش بود.

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی، روی آن کلیک و یا ذخیره نمایید.


















در پایان نیز عکسی زیبا از دوست و همکار محترم آقای ابراهیم فیروزی (پیام خور) که زحمات پشت صحنه ی یکی دیگر از همکاران ما یعنی مهندس حسن غلامرضایی را به تصویر کشیده است.

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.




برچسب ها : هفته دفاع مقدس برچسب ها : واحد پتاس خور