سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه 28 هزار تومانی نان که اواخر سال گذشته به حساب سرپرست خانوارها واریز شد از روز دوشنبه در سالروز عید مبعث قابل برداشت خواهد بود.
به گزارش ایرنا، "بهروز مرادی" سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها امروز یکشنبه در گفت‌وگوی رادیویی اعلام کرد، متاسفانه قیمت نان برخلاف نظر دولت افزایش یافت و سبب نگرانی مردم شد.
وی با بیان اینکه این مساله سبب فشار بر مردم شد، افزود: با توجه به نظر رییس جمهوری و توافق صورت گرفته با رییس مجلس شورای اسلامی، قرار شد افزایش هزینه نان که به مردم تحمیل شده است را جبران کنیم.
مرادی به جلسه امروز هیات وزیران اشاره کرد و گفت: در این جلسه لایحه‌ای در دولت تصویب شد که با دو فوریت تقدیم مجلس می‌کنیم تا به سرعت مصوب شود.
وی افزود: با هماهنگی انجام شده با بانک‌های سراسر کشور، مبلغ 28هزار تومانی که اواخر سال گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد از فردا همزمان با روز عید مبعث قابل برداشت است.
سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها به نحوه چگونگی محاسبه مبلغ یارانه نان اشاره کرد و گفت: با محاسبه میزان افزایش هزینه نان در اثر افزایش قیمت آرد و گندم مشخص شد متوسطه ماهیانه این افزایش قیمت نان به ازای هر نفر سه‌هزار تومان است.
مرادی ادامه داد: با توجه به اینکه 9 ماه از سال را پیش رو داریم، مبلغ یارانه نان تا پایان سال 27 هزار تومان می‌شود و یک هزار تومان دیگر نیز بابت افزایش قیمت نان در چند روز گذشته، در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد که مبلغ 28 هزار تومان، به عنوان یارانه نان تا پایان سال است.
منبع: پیام خور
*****
مروری بر 5 مطلب اخیر اقتصادی در این وبلاگ
پیش فروش رانا آغاز شد
تولید و عرضه خودروی جدید چینی با نام(سی 30)به بازار از اوایل...
خودروی جدید سایپا مهر ماه می آید (نیوسراتو)
سانتافه جدید در راه است*عکس
محصول جدید ایران خودرو * عکس



برچسب ها : اقتصادی