با توجه به اهمیت اصل مشتری‌مداری در دنیای امروزی اینگونه شماره‌ها دسترسی مشترکین و متقاضیان را به شرکت‌های مورد نظر آسان می‌کند. چرا که متقاضیان بدون نیاز به حفظ شماره تلفن با تایپ کلمه مورد نظر خود نظیر taxi, bime, bank,... با موسسه یا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کرده و ازخدمات مورد نظر استفاده می‌کنند.

ایسنا: مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران از معرفی سرویس فون واژه در سیزدهمین نمایشگاه ایران تلکام خبر داد و گفت: سرویس نوین فون واژه، این امکان را به مشترکین می‌دهد تا به جای اعلام شماره تلفن از واژه‌ها استفاده کنند.

حجت‌الله فرزین اظهار کرد: شرکت مخابرات استان تهران، پروژه واگذاری کدهای خدماتی فون واژه را با شعار «نام شما، شماره تلفن شماست» افتتاح خواهد کرد.
بر اساس اعلام ستاد خبری گروه مخابرات ایران، وی افزود: به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مشترکان تلفن ثابت، شرکت مخابرات استان تهران، به ارائه سرویس جدیدی با نام فون واژه اقدام کرده است
فرزین با بیان اینکه استفاده از خدمات فون واژه ، فرد را از حفظ شماره تلفن‌ها بی نیاز کرده و موجب آسان سازی در ارتباطات می‌شود، اظهار کرد: این طرح برای شماره‌های 4، 5 و 8 رقمی قابلیت اجرا دارد و در آن برای هر کلمه یک شماره تلفن و برای هر شماره تلفن، یک یا چندین کلمه تعریف می‌شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت اصل مشتری‌مداری در دنیای امروزی اینگونه شماره‌ها دسترسی مشترکین و متقاضیان را به شرکت‌های مورد نظر آسان می‌کند. چرا که متقاضیان بدون نیاز به حفظ شماره تلفن با تایپ کلمه مورد نظر خود نظیر taxi, bime, bank, ... با موسسه یا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کرده و ازخدمات مورد نظر استفاده می‌کنند.
منبع: پایگاه خبری بولتن نیوز
*****
مروری بر مطلب اخیر علمی در این وبلاگ:
دو عنصر جدید رسما با نام خود به جدول مندلیف اضافه شدند



برچسب ها : علمی