هواداران پرسپولیس با شعار «واویلا، واویلا، نزن بسه دیگه» به بازیکنان خود می گفتند گل هفتم را نزنند و اجازه بدهند بازی با همان نتیجه 6 بر صفر که نتیجه ای نوستالژیک در تاریخ باشگاه پرسپولیس است به پایان برسد.

پرسپولیسی ها موفق شدند با نتیجه 6 بر صفر ملوان را شکست دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، درهمان نیمه اول کار را تمام کردند. شاید باورش برای هواداران پرسپولیس سخت باشد، اما دقیقه دوم بود که هادی نوروزی با ضربه سر دروازه ملوان را باز کرد تا هیچ کس متوجه خالی بودن سکوهای ورزشگاه آزادی نشود. فریادهای همان 10 هزار نفری که به آزادی آمده بودند، آنقدر بلند بود که گویا همه صندلی ها پر از آدم است.آنها خیلی وقت بود که به علت  بازی خوب تیمشان و جلو افتادن پرسپولیس از رقیبی که کل و کل های بسیاری قبل از بازی با آن داشتند این طور هورا نکشیده بودند.

غیر قابل کنترل بودند و مدام مازیار زارع را خطاب می کردند. بازیکن سابق پرسپولیسی ها دیروز مصاحبه تندی را علیه آنها انجام داده بود و باید گفت که انجام دادن این مصاحبه در"هو"شدنش بی تاثیر نبود.

اتفاق مثبتی که در روند رو به رشد پرسپولیس در این بازی افتاد تقویت خط میانی آنها بود.

اضافه شدن رضا حقیقی به هافبک پرسپولیس،شرایط جدیدی به وجود آورده بود.

شرایطی که دیگر بغرنج نبود و پاشنه آشیل سرخ ها را تقویت کرده بود،طوری که خط میانی انزلی چی ها که متشکل از بازیکنان خوبی همچون زارع، بادامکی و یوسف زاده بود نتوانست در نیمه نخست به خوبی مهاجمان سرعتی شان را تغذیه کند.

پرسپولیس واقعا پرسپولیس شده بود و مثل سابق که صدایش می زدند؛ زلزله. هنوز هواداران این تیم در گیر و دار خوشحالی به علت گل نوروزی بودند که کریم انصاری فرد هم با ضربه سر دیگر دومین گل آنها را در دقیقه نوزدهم به ثمررساند.

.پرسپولیس شروعی رویایی داشت. آنها هنوز به دقیقه 20 نرسیده از حریف خود پیش بودند. اتفاقی که باید آن را باور کرد. پرسپولیسی ها در نیمه نخست یکی دو موقعیت دیگر هم داشتند که نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند. نا گفته نماند که این بار شوک به ملوانی ها وارد شده بود و آنها دست کم در نیمه نخست نتوانستند انتظارات هواداران خودشان را برآورده کنند و مثل همیشه ملوانی باشند که برای تیم های پایتخت نشین مشکل ساز می شدند.

پرسپولیس در نیمه دوم هم دست از گلزنی برنداشت تا در نخستین سرمربیگری یحیی گل محمدی در مسابقات رسمی با قرمزها، نتیجه ای پرگل را ثبت کند. در دقیقه 50 هادی نوروزی گل سوم پرسپولیس را زد تا خودش را هم دو گله کند. پس از آن پرسپولیس باز هم حمله کرد تا در دقیقه 76 کریم انصاری فرد دوباره پایش به گل باز شود و تفاضل را به 4 گل برساند. پس از این گل بود که شماری از انزلی چی های حاضر در ورزشگاه ، سکوها را ترک کردند و از استادیوم خارج شدند.

هنوز 4 دقیقه بیشتر از این گل نگذشته بود که کریم انصاری فرد در دقیقه 80 سومین گلش را هم زد تا دومین هت تریک فصل خود را ثبت کند. پرسپولیسی ها که روی دور گلزنی افتاده بودند در دقیقه 83 توسط غلامرضا رضایی به ششمین گل خود رسیدند تا دوباره در ورزشگاه آزادی، یک تیم را شش تایی کنند. پرسپولیسی ها چند هفته قبل در لیگ برتر به پیکان 6 گل زده بودند.

در دقایق پایانی به نظر می رسید، بازیکنان پرسپولیس هم مثل هواداران این تیم علاقه ای به گلزنی نداشتند. هواداران پرسپولیس با شعار «واویلا، واویلا، نزن بسه دیگه» به بازیکنان خود می گفتند گل هفتم را نزنند و اجازه بدهند بازی با همان نتیجه 6 بر صفر که نتیجه ای نوستالژیک در تاریخ باشگاه پرسپولیس است به پایان برسد.

پرسپولیس با حذف ملوان، در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف نفت تهران می رود.

منبع: شبکه خبر