بین الملل

طباطبایی‌نائینی: رسانه‌های غربی اتاق فکر تروریست‌های سوری است

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به جنگ روانی رسانه‌های غربی-عربی علیه دولت سوریه، گفت: رسانه‌های غربی و عربی با وجود ادعای بی‌طرفی تبدیل به حامیان و هدایت‌کنندگان اصلی تروریست‌های سوریه شده‌اند.

سید‌ حمید‌رضا طباطبایی‌‌نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری  هجمه رسانه‌ای شبکه‌های غربی و عربی ضد دولت اسد، گفت:‌ شبکه‌های العربیه و الجزیره وابسته به آل‌سعود و آل‌ثانی همسو با شبکه‌های خبری غربی، جوسازی خود علیه سوریه را با بزرگنمایی خبرها و انتشار خبرهایی که منبع مشخصی ندارد و تکیه بر آنچه شاهدان عینی یا منابع آگاه می‌خوانند، تشدید کرده‌اند.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سریالی گمراه‌سازی و تحریک مردم از سوی رسانه‌ها غربی-عربی ادامه دارد، تصریح کرد: این رسانه‌ها به اتاق‌های فکری تبدیل شده‌اند که عملیات‌های جنایات‌کارانه تروریست‌ها را زیبا جلوه می‌دهند.

طباطبایی‌نائینی با بیان اینکه رسانه‌های وابسته به آل‌سعود خبرهای مربوط به سرکوب قیام مردم بحرین را به طورکامل سانسور می‌کنند، افزود: سانسور اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل‌خلیفه ضد مردم بحرین سبب بی‌اعتباری شدید رسانه‌های مدعی بی‌طرفی و حرفه‌ای گری شده است از این رو به وضوح پیداست که دخالت رسانه‌ای در امور سوریه نه از روی دلسوزی بلکه با اهداف سیاسی است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به حمایت قاطعانه سوریه از آرمان رهایی قدس شریف از بند صهیونیست‌ها، گفت: جوسازی‌ این شبکه‌ها به این دلیل است که سوریه به عنوان پایگاه اساسی مقاومت درمنطقه به شمار می‌رود و مخالف سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

از ابتدای تنش‌ها در سوریه رسانه‌های غربی و عربی و ترکیه همواره تخریب دولت اسد و تطهیر تروریست‌ها را در دستورکار خود قرار داده‍اند./

منبع: خانه ملت




برچسب ها : بین الملل