حضور 90 درصدی مردم واجد شرایط خوروبیابانک در انتخابات

حسن فیروزی دیروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات ولایت‌مداری خود را ثابت می‌کنند، اظهار کرد: مردم شهرستان خور و بیابانک در ساعات اولیه برگزاری انتخابات به صورت گسترده و باشکوه در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

وی به حضور قوی مردم ولایی این شهرستان در پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت کشور اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای صبح تاکنون بیش از 90 درصد از مردم شهرستان خور و بیابانک با حضور در پای صندوق‌های رأی به وظیفه شرعی، قانونی و الهی خود عمل کرده‌اند.

فرماندار شهرستان خور و بیابانک با اشاره به تعداد رأی اولی‌های موجود در سطح این شهرستان تصریح کرد: 320 رأی اولی در سطح شهرستان خور و بیابانک وجود دارد که این افراد از ابتدای صبح با استقبال بی‌نظیر در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند.

وی به تعداد شعب اخذ رأی موجود در سطح این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: 24 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان خور و بیابانک وجود دارد که 22 مورد از این شعب ثابت و دو مورد دیگر نیز از شعب سیار است.

فیروزی با اشاره به تعداد افراد واجد شرایط برای رأی دادن تاکید کرد: حدود 12 هزار واجد شرایط رأی دادن در سطح این شهرستان وجود دارد که این افراد با حضور چشمگیر در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای سیاسی را برای کشور خلق کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعامل ویژه‌ای بین عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود دارد، افزود: در حال حاضر هیچ تخلف انتخاباتی گزارش نشده و انتخابات در صحت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری فارس




برچسب ها : انتخابات