نماینده گرمساردر مجلس اعلام کرد: با راه اندازی سدنمرود میزان زمین‌های کشاورزی این منطقه از 30 هزار هکتار به 40 هزار هکتار وسعت می‌یابد.
عبدالرضا ترابی در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه در خبرگزاری خانه ملت، ضمن یادآوری کویری بودن منطقه گرمسار، گفت:‌ اگر سد مخزنی نمرود تکمیل شود به طور قطع کشاورزی منطقه نیز رونق می‌یابد.
نماینده گرمسار در مجلسه هشتم در پاسخ به این پرسش که پیشرفت جاده گرمسار به جندق چه میزان بوده است؟ اظهار داشت: جاده گرمسار به جندق از منطقه کویری عبور می‌کند که در حدود 240 کیلومتر است. 40 کیلومتر آن در اصفهان و 30 کلیومتر آن نیز که در گرمسار قرار دارد، اجرایی شده است؛ پیشرفت این پروژه تا کنون کم بوده و نیاز به اعتبارات بیشتری دارد.
وی همچنین در زمینه جاده گرمسار به فیروزکوه نیز توضیح داد: این جاده از کنار رودخانه حبله رود می‌گذرد و مسیر خودروهایی که از مشهد می‌آیند را حدود 150 کیلومتر کوتاه‌تر می کند.
ترابی با بیان این‌که پروژه مورد نظر در حدود 80 کیلومتر وسعت دارد، افزود: 30 کیلومتر این طرح در شهرستان گرمسار و 50 کیلومتر آن نیز در استان تهران متمرکز شده است.
نماینده گرمسار با اشاره به این‌که بیمارستان 150 تختخوابی، بیمارستان داخلی و قلب، تصفیه خانه آب، گمرک و احداث جاده‌های ارتباطی از جمله پروژه‌های مهم این شهر بوده است، گفت: خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های انجام شده این پروژه‌ها تکمیل شده است./
منبع: خانه ملت



برچسب ها : اخبار عمومی