به یاد طلبه بسیجی شهید «عباس رحمانی»
بنیانگذار بسیج روستا ، رزمنده کربلاهای مکرر!

در عملیات کربلای 3 مسئولیت بهداری را برعهده داشت اما همواره خود را یک امدادگر ساده می دانست. یک روز تعدادی از دوستانش به قسمت آتشبار خمپاره می روند، مسئول قبضه که فهمیده بود آنها اهل خور و بیابانک هستند می گوید: ما یک امدادگر داشتیم اهل منطقه شما بود «خدا بیامرزدش»! می پرسند اسمش چه بود؟ وقتی نام او را می گوید، جواب می دهند زنده است. مسئول قبضه می گوید: پس در این عملیات شهید می شود.آری! صفات و خصوصیاتی که در عباس دیده بود، راست می گفت، پیش بینی درست درآمد.

شهید رحمانی دو سال در حوزه به تحصیل معارف روی آورد. شور و دلدادگی رزمندگان تاثیر فراوانی روی او گذاشت و به قصد ادای تکلیف عازم جبهه ها شد و ادامه تحصیل را به وسیله نوارهای درسی گذراند. این شهید والامقام علاوه بر کربلای 3 در کربلای 4 و 5 نیز به عنوان مبلغ، امدادگر، مسئول تبلیغات و مسئول بهداری محور خدمت ها کرد تا سرانجام به کاروان شهیدان پیوست. بسیج روستای فرخی که او پایه گذارش بود نام و یادش را همواره گرامی داشته است.
طلبه بسیجی شهید «عباس رحمانی» سال 1347 در خور و بیابانک متولد شد و در 24/10/1365 در عملیات کربلای پنج (شلمچه) به شهادت رسید.

منبع: روزنامه کیهان




برچسب ها : حرف دل شما