گزارش فارس از حضور حماسی مردم شهرستان‌های اصفهان در روز قدس؛
استان اصفهان رنگ مقاومت گرفت/ موتور توطئه دشمنان با حضور مردم خاموش شد.
خبرگزاری فارس: با حضور حماسی مردم شهرستان‌های اصفهان در راهپیمایی روز قدس و ندای مرگ بر اسرائیل، سراسر استان رنگ مقاومت گرفت و موتور توطئه دشمنان با حضور مردم خاموش شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز جهانی قدس روز گرامیداشت مردان بزرگ اسلام و در صدر آن‌ها امام خمینی‌ (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است که امت اسلامی را فرا روی تعهدات و مسئولیت‌هایشان در قبال قدس، مسجد الاقصی و فلسطین قرار داد.
همواره فلسطین در طول تاریخ محور درگیری بوده است، به طوری که غرب و استکبار جهانی‌، توطئه‌های زیادی ضد مسلمانان انجام داده‌اند تا آنان را تسلیم کنند.
تدبیر بسیار مهم امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مسئله فلسطین را احیاء کرد و دوباره در دستور کار جامعه جهانی قرار داد.
در روز جهانی قدس مسلمانان سراسر جهان ندای مظلومیت ملت فلسطین و آزادی این سرزمین را از سلطه رژیم صهیونیستی فریاد می‌زنند.مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان‌های اصفهان از صبح امروز و همزمان با روز جهانی قدس هم‌صدا با تمام مردم آزاده جهان و ایران اسلامی، ندای مرگ بر اسرائیل سر داده‌اند.
مردم شهرستان لنجان با حضور حماسی خود در دقایق آغازین راهپیمایی روز جهانی قدس، با لبیک گفتن به دعوت حضرت امام خمینی (ره) برای نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، بار دیگر جلوه‌ای باشکوه از ایثار و ندای حق طلبی را به نمایش گذاشتند.
خواهران و برادران مؤمن و روزه‌دار شهرستان مبارکه نیز همچون برادران و خواهران روزه‌دار مسلمان خود در جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس رها کردن سرزمین‌های اشغالی از سوی اسرائیل را فریاد زدند.
مردم شهرستان خمینی‌شهر نیز با حضور دقایق آغازین خود در راهپیمایی روز قدس با فریاد‌های الله اکبر خواستار برخورد قاطع سران کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی شدند.
حضور پر شور و حماسی مردم شهرستان نجف‌آباد در نخستین دقایق راهپیمایی روز قدس با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس نیز بار دیگر فضای این شهر شهیدپرور را عطرآگین کرد و صحنه‌های سال‌های دفاع مقدس را بار دیگر به نمایش گذاشت.
مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان فلاورجان هم در حالی که پلاکاردهای حاوی شعارهای انقلابی را حمل می‌کردند با فریادهای خود ندای حق طلبی و آزادی قدس شریف را سر دادند.
مردم همیشه در صحنه مؤمن و انقلابی شهرستان سمیرم نیز بار دیگر با حضور خود در دقایق آغازین راهپیمایی روز قدس با لبیک به دعوت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران جلوه‌هایی از ایثار را به نمایش گذاشتند.
خواهران مؤمن و انقلابی شهرستان گلپایگان نیز همپای برادران مؤمن و انقلابی این شهرستان با شعارهای «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» محکومیت رژیم غاصب قدس را خواستار شدند.
مردم شهرستان خوانسار همچون برادران و خواهران مؤمن و انقلابی خود در شهرستان‌های دیگر استان اصفهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با سر دادن شعار‌های همچون الموت اسرائیل و مرگ بر انگلیس رهایی قدس شریف را فریاد زدند.
برادران و خواهران مؤمن شهرستان دهاقان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سکوت و همراهی سران برخی از کشورهای عربی را در همراهی رژیم غاصب قدس و آمریکا محکوم کردند.
حضور بی‌نظیر مردم اهر هم در راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی بود که آدمک‌های اوباما و نتانیاهو را به آتش کشیده بودند هم‌صدا با مردم آزاده جهان، آزادسازی قدس را از دست غاصبان صهیونیست خواستار شدند.
برادران مؤمن و روزه‌دار شهرستان فریدن با شعارهای الله اکبر و لا اله الا الله و مرگ بر اسرائیل خواستار شکست حصر غزه و همراهی سران کشورهای عربی برای این موضوع شدند.
خواهران روزه‌دار شهرستان شهرضا هم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی که پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را حمل می‌کردند، فریاد فلسطین پاره تن اسلام است سر دادند.
مردم شهرستان تیران و کرون نیز با حضور حماسی و کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر هم‌صدا با برادران آزاده خود در سراسر جهان ندای حق طلبی مردم رنج دیده فلسطین را پاسخ گفتند.
مردم انقلابی و همیشه در صحنه مرتفع‌ترین شهرستان استان اصفهان یعنی فریدونشهر نیز بار دیگر با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اثبات برادری و هم‌نوایی خود را با مردم رنج دیده و مظلوم فلسطین فریاد کردند.
خواهران روزه‌دار شهرستان خور و بیابانک در حالی که برادران انقلابی خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس همراهی می‌کردند با فریاد‌های فلسطین پاره تن اسلام است خواستار محکومیت جنایت‌های سران رژیم غاصب قدس شدند.
مردم شهرستان نایین هم همچون دیگر برادران و خواهران خود در شهرستان‌های اصفهان با حضور شکوهمند خود در دقایق آغازین راهپیمایی روز قدس، با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.
خواهران و برادران شهرستان شاهین‌شهر بار دیگر با حضور حماسی و کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام همبستگی خود با مردم رنج دیده فلسطین خواستار حرکتی جهادی برای آزادسازی قدس شریف شدند.
مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان اردستان نیز با حضور در دقایق آغازین روز جهانی قدس هم‌نوا با انسان‌های آزادی‌خواه بار دیگر ندای حق‌طلبی و آزادی خواهی مردم قدس و پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
یکی از موارد قابل توجه در راهپیمایی مردم اصفهان و سایر شهرهای استان تبدیل سوریه به یکی از محورهای راهپیمایی در کنار فلسطین و قدس بود و مردم با شعارهای خود دخالت آمریکا، کشورهای اروپایی و همراهی ذلیلانه برخی کشورهای عربی و غیر عربی منطقه را محکوم کرده‌اند.
منبع: خبرگزاری فارس



برچسب ها : اخبار عمومی