با حضور جمعی از مسئولین قضایی کشور و استان، دادگاه بخش شهرستان خوروبیابانک به دادگستری ارتقاء و دادسرا نیز در این دادگستری افتتاح شد.

به گزارش کمیته خبر و رسانه گروه مشاوران جوان شهرستان در این مراسم که در محل مهمانسرای پتاس برگزار شد،حجت السلام احمد رییسی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شورای حل اختلاف قوه قضاییه،دکتر غلامرضا انصاری مدیر کل دادگستری اصفهان،فیروزی فرماندار محترم شهرستان و جمعی ازمسئولین و هیئت همراه حضور داشتند،مراسم با تلاوت ایات نورانی قران کریم آغاز گردید.
در ادامه حجت السلام رییسی گفتند:دادگستری شهرستان از ابتدا و در زمان حال از نیروهای مومن و متدین و متعهد و از قاضی های وارد بکار تشکیل شده است.وی گفت:همدلی و دلسوز بودن مسئولین و مردم شهرستان یکی از دلایل ارتقاء یافتن دادگاه بخش خوروبیابانک به دادگستری بوده است.
سپس در ادامه مراسم دکتر انصاری گفتند: طبق اصل156قانون اساسی،قوه قضاییه وظایف و تکالیفی برعهده  ان گذاشته شده و یکی از انها رسیدگی به اختلافات و منازعات بین افراد،برخورد با مجرمین و تعقیب و مجازات انهاست.وی با بیان اینکه شهرستان خوروبیابانک در مسیر ترانزیت بین المللی حمل مواد مخدر و قاچاق کالا قرار دارد،ورودی پرونده ها به دادگستری افزایش یافته است. انصاری یکی از دلایل ورودی کم پرونده ها به دادگستری شهرستان خوروبیابانک را سازش و محبت بین مردم این شهرستان دانست.وی خاطر نشان کرد از دلایل مهمی که باعث ارتقاء یافتن دادگاه به دادگستری رو تلاشهای مکرر فرماندار و حجت السلام رییسی بوده است.
در این مراسم طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه،سید رضا طباطبایی به عنوان رییس شعبه اول دادگاه عمومی و رییس دادگستری شهرستان خوروبیابانک و علیرضا نقدی را به سمت دادیار رسمی دادسرای عمومی و انقلاب خور وبیابانک منصوب و معرفی شدند.
درپایان نیز با حضورت دکتر انصاری و حجت السلام رییسی و هیئت همراه و جمعی از مسئولین شهرستان دادگستری شهرستان رسما افتتاح و از ان بازدیدی به عمل امد.
لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم طباطبایی ریاست دادگستری و فرماندار محترم شهرستان سخنانی را به محضر عموم رساندند.
عکس از محسن فیروزی خبرنگار
منبع: پایگاه خبری شهرستان خور

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر خور در این وبلاگ
سیرک بزرگ شاهین بختیاری در خور
رژه موتوری بسیجیان شهر خور
برپایی مراسم سوگواری حضرت علی (ع) در مسجدالنبی خور
خور نیوز داغ تر از همیشه
زمین های خور به دست چه کسانی گران می شوند؟




برچسب ها : خور