ایستگاه تقاطعی با خط 6 در میدان حضرت ولی‌عصر (عج) و ایستگاه تقاطعی با خط 4 در چهارراه حضرت ولی‌عصر (عج)، از جمله قطعات مهم این بخش محسوب می‌شوند.

با حضور مسئولان شهری 7 کیلومتر از بخش میانی خط 3 مترو امروز (دوشنبه) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، طول بخش میانی خط 3 مترو 7 کیلومتر است که حد فاصل چهار راه حضرت ولی‌عصر (عج) تا ایستگاه شهید بهشتی قرار دارد و شامل 6 ایستگاه زیر زمینی است و تا محدوده خیابان سهروردی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

ایستگاه تقاطعی با خط یک در خیابان شهید بهشتی، ایستگاه تقاطعی با خط 6 در میدان حضرت ولی‌عصر (عج) و ایستگاه تقاطعی با خط 4 در چهارراه حضرت ولی‌عصر (عج)، از جمله قطعات مهم این بخش محسوب می‌شوند.
 
راه‌اندازی بخش میانی خط 3 به همراه دو ایستگاه تقاطعی پیش‌بینی گردیده که با اتمام احداث تونل‌های این بخش و دو ایستگاه شهید بهشتی و چهارراه حضرت ولی‌عصر (عج)، بهره‌برداری از بخش میانی خط 3 به همراه ایستگاه‌های باقی مانده به تدریج تا پایان سال جاری صورت خواهد گرفت.
 
بر اساس این گزارش، تا پایان امسال 12 کیلومتر از بخش میانی خط 3 مترو نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و به این ترتیب شاهد افتتاح 19 کیلومتر خط جدید مترو در سال 91 خواهیم بود.

منبع: شبکه خبر

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
چاهی که به جای آب \آتش\ می دهد/ سکوت مسئولان
سقوط جنگنده عربستان به دست جنگجویان یمن
مردی نورانی در مسجد النبی! (عکس)
آیا شب یلدای امسال پایان دنیاست؟(درباره21دسامبر)
حدود 70 درصد صنایع مازندران نیمه فعال یا تعطیل هستند