مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی شب گذشته با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایی شهر خور در محل مسجدالنبی برگزار شد.

به گزارش پیام خور در این مراسم که امام جمعه محترم شهر خور، فرماندار و جمعی از مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی هم در آن حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین عزیز  نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خور در سخنانی با بیان اینکه بصیرت نیاز به شاخص و معیار دارد اظهار داشت: حضرت امام خمینی معتقد بودند که هر روزی که دشمن از ما تعریف کند آن روز روز عزای ماست.

وی افزود: همه ما دیدیم که در فتنه سال 88 دشمن از جریان فتنه تعریف و تمجید می کرد و منافقین، شخص اوباما و سایر دشمنان ایران اسلامی با تمام امکانات خود از جریان فتنه حمایت کردند و اگر کسانیکه در آن عرصه حضور داشتند به این معیار رهبر کبیر انقلاب توجه می کردند مرتکب این ساختار شکنی نمی شدند.

وی با اشاره به این مطلب که مقام معظم رهبری برای ما نور است و اگر ما به این نور توجه نکنیم دچار سردر گمی می شویم افزود: اساس فتنه ها زاویه گرفتن از ولایت است و در طول تاریخ و در دوران امام علی (ع)هم همیشه وضع به همینگونه بوده است.

حجت الاسلام و المسلیمن عزیز با بیان اینکه مهمترین آرمان امام راحل ولایت فقیه، قدس و اسلام بوده است خاطر نشان کرد:متاسفانه در جریان فتنه سال 88 شاهد شعارهای م ر گ بر اصل ولایت فقیه، نه غزه نه لبنان و جامعه ایرانی از سوی هنجارشکنان بودیم.

وی افزود: مردم ولایت مدار ایران پس از هتک حرمتهای فراوان فتنه گران در 9 دی ماه 88 پاسخ کوبنده ای به این هنجارشکنان دادند و در این روز بیعت و میثاق مجدد خود را با ولایت فقیه به تمام جهانیان نشان دادند.

برای دیدن گزارش تصویر اینجا کلیک کنید

منبع: پیام خور

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر خور در این وبلاگ:
آیین مذهبی نخل گردانی در خوروبیابانک
پیاده روی کودکان شهر خور به مناسبت هفته جهانی کودک
مانور لحظه صفر مدیریت بحران برگزار شد
انعکاس واقعیت ها لازمه کار خبر و خبرنگاری
ارتقاء دادگاه بخش شهرستان خوروبیابانک به دادگستری




برچسب ها : خور