آقای امراللهی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک به همراه آقای علیخانی معاونت فرهنگی و پرورشی این اداره عصر روز سه شنبه 26/10/91 از کلاس های قرآن دانش آموزی مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک بازدید به عمل آوردند.

به گزارش کمیته خبر و رسانه گروه مشاوران جوان فرماندار، در ابتدای جلسه آقای علوی مدیر موسسه ضمن خیر مقدم به مسئولین آموزش و پرورش و تشکر از حمایت و همکاری همه جانبه این اداره در اجرای برنامه های مختلف موسسه،  به بیان برنامه های قرآنی مرکز ثامن الائمه(ع) برای دانش آموزان علاقمند در سطح شهرستان پرداختند، و گفتند در حال حاضر در شهرهای خور، فرخی و جندق و روستاهای چاهملک، ابراهیم آباد و جندق حدود 700 نفر دانش آموز از برنامه های مختلف آموزشی این موسسه استفاده می نمایند.

آقای امراللهی با حضور در این موسسه از طرح ها و برنامه های مختلف قرآنی ویژه دانش آموزان بازدید به عمل آوردند و سپس در سالن اجتماعات این موسسه، در جمع دانش آموزان دختر قرآن آموز حضور پیدا کردند.

در ادامه برنامه آقای امر اللهی  ضمن ابراز خرسندی از حضور در این فضای قرآنی، از دست اندرکاران برگزاری کلاس های قرآنی بویژه مسئولین و مربیان موسسه ثامن الائمه(ع) تشکر نمودند.

ایشان ضمن تاکید بر وظیفه هرفرد مسلمان برای فراگیری قرآن، بیان داشتند که ما در برایر قرآن وظایفی داریم که پیامبر اسلام (ص) نیز از ما خواسته اند از جمله فراگیری تلاوت و صحیح خوانی ، حفظ قرآن و فراگیری و مفاهیم و معانی آن و مهمتر از همه عمل به قرآن می باشد.

ایشان همچنین با اشاره به برگزاری با عظمت طرح ملی حفظ قرآن در سال گذشته با همکاری موسسه ثامن الائمه(ع) اعلام داشتند بودجه قسمتی ازهدایای نقدی این طرح تامین شده که به زودی به دانش آموزان برتر تقدیم می گردد.

در پایان نیز دانش آموزان هدایایی را به رسم یادبود از آقای امرللهی و آقای علیخانی دریافت نمودند و مقرر گردید برنامه بازدید از کلاس ها برای دانش آموزان قرآنی سایر شهرها و روستاها نیز برگزار گردد.

منبع:پایگاه خبری خور

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر خور در این وبلاگ:
برگزاری مراسم بزرگداشت روز 9 دی در شهر خور
آیین مذهبی نخل گردانی در خوروبیابانک
پیاده روی کودکان شهر خور به مناسبت هفته جهانی کودک
مانور لحظه صفر مدیریت بحران برگزار شد
انعکاس واقعیت ها لازمه کار خبر و خبرنگاری




برچسب ها : خور