طباطبایی نائینی: اراده ملی در سال 57 منجر به پیروزی انقلاب شد

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان آنکه اراده ملی در سال 57 منجر به پیروزی انقلاب شد، افزود: هنوز آرمان‌های دوران انقلاب را به طور کامل محقق نشده اند،

سید حمیدرضا طباطبایی نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری ایام الله دهه فجر درباره نقش نهادهای مسئول در انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل فعلی، گفت: غیر از انقلاب حادثه مهم دیگری به نام دفاع مقدس داشتیم که زنده کننده حماسه انقلاب بود.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری حماسه‌های مردمی در دوران انقلاب و سال‌های جنگ تحمیلی، افزود: اراده ملی که در جوانان سال 57 منجر به پیروزی انقلاب شد با آغاز جنگ تحمیلی به گونه‌ای آرمانی‌تر ادامه پیدا کرد و باعث انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل بعدی شد.

وی ادامه داد: شاید آن‌گونه که باید نتوانستیم آرمان‌های دوران انقلاب را به خوبی نشان دهیم، اما  در این زمینه بی توفیق نبوده و توانسته‌ایم آن احساس بالندگی را در بین مردم نشان دهیم عاملی که باعث شده تا هنوز در راهپیمایی‌های 22 بهمن تظاهرات میلیونی مردم را در کلانشهرها  و چند صد هزار نفری را در شهرهای کوچک کشور شاهد باشیم.

طباطبایی نائینی با بیان اینکه هنوز بالندگی دوران انقلاب حفظ شده است، تصریح کرد: باید مراقب باشیم تا با گذشت زمان مبانی اصلی انقلاب که برای آن جانفشانی‌های بسیاری صورت گرفته حفظ شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره راهکارهای حفظ و انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل حاضر تاکید کرد: اولویت اصلی برای حفظ آرمان‌های انقلاب این است که قول و فعل مسئولان یکی باشد.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه مسئولان کشور با تبعیت از مقام معظم رهبری باید در شعار و عمل به یک گونه رفتار کنند، یادآور شد: اگر آنچه که می‌گوییم با عمل ما یکی باشد آرمان‌های انقلاب حفظ می‌شود و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود./

منبع: خانه ملت

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر سیاسی در این وبلاگ:
اعلام آمادگی منامه برای پذیرش منافقین محکوم است
شمارش معکوس برای فروپاشی گروهک منافقین
اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ ارزش پول ملی
بقای ضعیف منافقین به دلیل حمایت های آمریکاست
پیوند کانادا با گروه های تروریستی، حقیقتی که علنی شد




برچسب ها : سیاسی