اقتصادی

این نشست باحضور اعضای کمیسیون اصل90، نمایندگان سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ومعاونان صنایع وزارت صنعت برگزار و مقرر شد قیمت خودروها بر اساس نوع آنها تا 30 درصد کاهش یابد. در این نشست مشترک، کاهش 15 تا 30 درصدی قیمت خودرو به تصویب رسید.

نمایندگان وزارت صنعت و سازمان حمایت و اعضای کمیسیون اصل90 در نشست امروز این کمیسیون، درباره کاهش قیمت خودروها به توافق رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور اعضای کمیسیون اصل 90، نمایندگان سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و معاونان صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و مقرر شد قیمت خودروها بر اساس نوع آنها بین 15 تا 30 درصد تقلیل یابد.

افضلی‌ فرد افزود: در اواخر سال گذشته، ضرب‌ الاجلی تعیین شده بود تا شورای رقابت، دستورکار خودرو را تهیه و به سازمان حمایت ارائه کند که این دستورکار آماده و به سازمان حمایت داده شده بود؛ بنا براین در جلسه امروز، توافق شد تمامی خودروها بر اساس نوع آنها، بین 15 تا 30 درصد کاهش قیمت داشته باشد که از امروز، این موضوع به خودروسازان ابلاغ می‌ شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که "آیا شورای رقابت با این کاهش قیمت موافق است؟»، گفت: البته؛ خودش مسئول تنظیم دستورکار بود و پس از تهیه این دستور کار توافق صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه تصریح کرد: همچنین در جلسه امروز 3 گزارش از کمیته‌های مختلف کمیسیون اصل 90 انتخاب شد تا پس از تصویب در صحن کمیسیون برای قرائت به صحن علنی ارائه شود.

افضلی فرد این 3 گزارش را شامل گزارش مسائل مربوط به سازمان فضایی، سازمان صداوسیما و شرکت‌هایی که به صورت غیرمستقیم به شرکت های وابسته به صهیونیسم ارتباط دارند، برشمرد.

منبع:شبکه خبر

*****



برچسب ها : اقتصادی