برای دیدن کل مطالب اخبارعمومی اینجا کلیک کنید

نماز عید سعید فطر تهران ، به امامت رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران اقامه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایران اسلامی امروز در خجسته عید سعید فطر یکپارچه نور و نیایش و سجود شد و ملت مؤمن و موحد، در طلب عیدی، بهترین آرزوها و حاجات خود را از معبود کریم خویش مسئلت کرد.
در کانون این همایش عظیم ملی، مردم تهران به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت، نماز عید سعید فطر را با شور و شکوهی مثال زدنی به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دانشگاه تهران و کیلومترها از خیابان‌های اطراف اقامه کردند.

حضرت آیت ا... خامنه ای در خطبه های پس از نماز عید فطر به مسئله فلسطین اشاره کردند و فرمودند پس از 65 سال از اشغال رسمی فلسطین ، هنوز ظلم و جور بر ملت مظلوم آن ادامه دارد و دردناک اینکه ، قدرت های مسلط غرب با همه وجود از صهیونیست ها حمایت می کنند . رهبر معظم انقلاب ، نتیجه مذاکرات سازش میان دولت خودگردان فلسطین و صهیونیست ها را عقب نشینی فلسطینیان از حقوق خود و تشویق متجاوز به تجاوز بیشتر دانستند و جهان اسلام را به واکنش در برابر این مذاکرات فراخواندند .
مقام معظم رهبری ، در بخش دیگری از خطبه ها ، حوادث مصر را از مسائل مهم منطقه و جهان اسلام برشمردند و درباره خطر وقوع جنگ داخلی در مصر به مردم هشدار دادند . مقام معظم رهبری دخالت کشورهای بیگانه را در مصر ، عامل پیچیده تر و خطرناک تر شدن اوضاع دانستند و به مردم مصر توصیه کردند که خود ، سرنوشت کشور را بدون دخالت بیگانگان ، سامان دهند .

مشروح بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

*****

مروری بر مظالب اخیر اخبار عمومی در این وب سایت:
اگر می خواهید باد کولرتان خنک تر باشد این نکات را رعایت کنید
ایران و جهان اسلام، امروز یکصدا فریاد است
نشانی از علائم آخرالزمان/ عکس
گفتگوی زنده رئیس جمهور با مردم
کشیدن چادر یک محجبه در تهران




برچسب ها : اخبار عمومی