با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز و محترم

روز قبل نویسنده تارنمای کویر، نگین اصفهان یعنی ذره بین خبری را با عنوان یه سوزن به خودمان یه جوال دوز به دیگران " تیتر زد. البته چون از همان ابتدا سعی بر آن داشتیم که علاوه بر پیشنهاد پذیر بودن، انتقاد پذیر نیز باشیم، لذا از این خبر نه تنها ناراحت نشدیم، بلکه خوشحالیم، چرا که بهانه ای شد علاوه بر ذره بین، جواب بعضی از کاربران کویرنگین که به نحوی در نظرات، ما را مورد انتقاد شدید آن هم با لحنی تند قرار می دهند، پاسخگو باشیم.
ما هیچگونه ادعایی در هیچ زمینه ای نداریم، حتی از نظر دست به قلم شدن نیز برای خیلی از دوستان این مطلب را گوش زد کردیم، رشته ی درسی ما در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه حسابداری بود، پس فعالیتمان در این زمینه فقط از روی علاقه هست و بس، نه کلاسی، نه آموزشی و نه هیچ چیز دیگر.
این نکته را هم بگیم که اگه داریم خیلی خودمونی صحبت می کنیم و گاهی شاید به جای واژه ی شما از کلمه تو استفاده کردیم، به دل نگرید و جنبه ی بی احترامی را برداشت نکنید.

خب تا اینجا شاید یه کوچولو جواب ذره بین را داده باشیم که قیمت آنلاین ارز و سکه چرا ثابته،
جناب ذره بین، نویسنده محترم
تارنمای کویر، نگین اصفهان برای اختصار کویرنگین هم نامبرده میشه، دیگه نگین کویر را شما می خوای مُد کنید؟!!!!!!
گفتیم طراح سایت و قالب و برنامه هم نیستیم، حسابداریم، اگه توجه داشته باشید خیلی از ابزاری که داخل سایت استفاده کردیم از سایت هایی هستند که خودشون زحمت طراحیش را کشیدند، مثل همین قیمت آنلاین ارز و سکه که از سایت
http://onlinecurrency.ir    برگرفته شده!!!!!!
وقتی خودشون میگن آنلاین هست و هر روز هم داره به روز میشه دیگه ما چیکار کنیم؟!!!!! خواهشاً انتظار نداشته باشید که هر روز بخواهیم یه گشتی بزنیم توی بازار برای قیمت ارز و سکه، اگه سایتی را هم می شناسی که ابزار آنلاین ارز و سکه را دقیق تر از این سایت میده، خب مشکلی نیست، آدرسش را به ما بگید، مطمئن باشید سریعاً تعویضش می کنیم.

امّا جواب بعضی از عزیزان که واسه ما توی قسمت نظرات خصوصی انتقاد می کنن و حاضر نیستند حتّی نظرشون را عمومی ارسال کنند که انتقادشون را دیگر دوستان بخونند و  جواب ما را هم بشنوند و یکطرفه قضاوت نکنند و جالب تر اینجاست که ما را یکطرفه می دونن، فقط همین جمله را عرض می کنیم که حداقل کامل تارنمای ما را بررسی کنند و بعد نظراتشون را ارسال کنند.

با تشکر از شما عزیزانی که زحمت خواندن این مطالب دست و پا شکسته ما را کشیدید.




برچسب ها : اطلاعیه و پیام ها