برای دیدن کل مطالب ورزشی اینجا کلیک کنید

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بوریرام یونایتد تایلند در آستانه دیدار با استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش به گل های مورد نیاز دست پیدا کند تا پس از 10 سال فوتبال تایلند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نماینده داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ‌آلخاندرو منندس 47 ساله گفت :« ما اطمینان داریم می توانیم استقلال را در اینجا شکست دهیم و برای این دیدرا کاملا آماده ایم.

تیم های فوتبال استقلال ایران و بوریرام تایلند در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 15:30 دقیقه امروز با قضاوت داوران ژاپنی مقابل هم به میدان می روند.

بوریرام برای حذف استقلال نیاز به گل دارد و شاید همین مسئله به کادرفنی استقلال اجازه دهد تا در ضد حملات به خواسته خود برسند  بدون شک آبی های ایرانی می دانند زدن حتی یک گل به بوریرام در تایلند، چقدر کار را برای حریف مشکل خواهد کرد

دراین حال  سرمربی جدید تیم  بوریرام دیروز در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالیم که می‌توانیم مقابل تیمی قرار بگیریم که نامش استقلال است  ما آماده شکست آنها هستیم.

منندس که سابقه مربیگری تیم های سلتاویگو ، کاستیا و راسینگ سانتاندر اسپانیا را دارد افزود‌: تردیدی نداریم به گل دست خواهیم یافت.البته کار آسان نیست اما ما اطمینان داریم 2 گل به استقلال خواهیم زد.سعی می کنیم بازی را کنترل کنیم و توپ را در اختیار داشته باشیم.اما شیوه بازی تیم هجومی تر خواهد بود و البته باید خوب دفاع کنیم تا گل دریافت نکنیم.تیم بوریرام قدرت رسیدن به نیمه نهایی را دارد و تیم برای این بازی خوب آماده شده است ، هرچند من تنها دو هفته است که مربی تیم شده ام.

منندس جای اسکات کوپر انگلیسی را گرفته است که در بازی رفت در تهران سرمربی تیم بوریرام بود.

ممندس در پایان گفت : تیم ما در شرایط خوبی است و من تغییر زیادی در ترکیب تیم ایجاد نکرده ام.همه چیز به خوبی سر جای خود قرار دارد ولی در آینده تغییراتی در تیم به وجود خواهد آمد.برخی از بازیکنان تیم بوریرام خسته هستند زیرا میانگین سنی تیم بالا رفته است.اما این مشکلی است که سعی کرده ایم آن را مدیریت کنیم.

در این دیدار بوریرام بار دیگر از وجود تیراتون بونماتان مدافع کلیدی خود که در تهران به علت محرومیت غایب بود استفاده خواهد کرد.

منبع: شبکه خبر




برچسب ها : ورزشی