برای دیدن کل مطالب حوادث اینجا کلیک کنید

با گذشت سه روز از گم‌شدن جوان اصفهانی در کویر مصر خور و بیابانک، امدادگران هلال احمر هم‌چنان در حال جستجو هستند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خور و بیابانک‌ به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه اصفهان، گفت: طی اعلام EOC (ستاد هدایت عملیات بحران) واحد امداد استان اصفهان، علیرضا گودرزی جوان 30 ساله اصفهانی چهارشنبه دهم مهرماه به دلیل نا آشنا بودن با منطقه کویری روستای مصر گم شد.

حسین ایرجی با بیان اینکه با گذشت بیش از 50 ساعت از وقوع حادثه، فرد گم شده هنوز پیدا نشده است، افزود: بعد از انجام بررسی‌های اولیه و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با اعزام نیرو و امکانات امدادی در منطقه، عملیات جستجو و نجات با هدف پیدا کردن این جوان آغاز شد.

وی ادامه داد: 12 نفر امدادگر با یک دستگاه موتور سیکلت امدادی، یک دستگاه خودروی امدادی پیکاب و یک دستگاه آمبولانس و به محل حادثه اعزام شدند.

ایرجی اضافه کرد: در این تیم امدادی، شهرداری جندق و تعدادی از اهالی روستای مصر با هلال احمر شهرستان همکاری دارند.

رییس جمعیت هلال احمرخورو بیابانک با بیان اینکه تلاش‌امدادگران ادامه‌ دارد و از بالگرد هوایی مستقر در استان نیز درخواست ‌کمک شده است، افزود: امسال برای دومین بار است که در کویر مصر افراد به دلیل ناآشنا بودن به موقعیت جغرافی منطقه گم می‌شوند.

به گزارش ایسنا، خوروبیابانک شرقی‌ترین شهرستان گردشگری و توریستی استان اصفهان است که سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های طبیعی آن دیدن می‌کنند و روستای گردشگری مصر در 50 کیلومتری شمال‌غربی مرکز شهرستان خور و بیابانک قرار دارد.

منبع: ایسنا

*****

مروری بر مطالب اخیر حوادث در این وب سایت:
کاظم فیروزی در واژگونی تانکر آب جان خود را از دست داد

جاده هایی که بوی مرگ میدهند/ مرگبارترین حوادث اتوبوسی کشور کدام

ماشین و موتوری که در اتش بی توجهی مسولین سوخت
حادثه درمعدن سنگ شهرستان خوروبیابانک
قهرمان کاراته ایران در دریا غرق شد (+عکس)




برچسب ها : حوادث