برای دیدن کل مطالب حوادث اینجا کلیک کنید

رییس جمعیت هلال‌احمر خور و بیابانک گفت: تلاش گروه‌های امداد و نجات این جمعیت برای یافتن جوان 32 ساله اصفهانی مفقود شده در کویر روستای مصر تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

حسین ایرجی به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در خور و بیابانک، گفت: علیرضا گودرزی 32 ساله اهل اصفهان عصر چهارشنبه هفته گذشته برای دیدن جاذبه‌های طبیعی روستای کویری مصر خوروبیابانک به این منطقه رفته بود که به سبب ناآشنا بودن با منطقه گم شده است.

وی اظهار کرد: 12امدادگر با تجهیزات امدادی و با کمک ساکنان منطقه در جستجوی این جوان بودند، اما تاکنون اثری از این گردشگر دیده نشده است.

رییس جمعیت هلال احمرخور و بیابانک افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک فروند بالگرد جمعیت هلال اقدام به گشت زنی و تجسس در منطقه کرد که تلاش این تیم هوایی نیز تاکنون بی‌ثمر بوده است.

ایرجی با بیان این‌که تلاش برای یافتن این گردشگر هم‌چنان ادامه دارد، تصریح کرد: هم‌چنین امدادگران با یک دستگاه موتورسیکلت و یک خودروی امدادی و یک آمبولانس به محل اعزام شدند و درصدد یافتن این جوان شدند.

به گزارش ایسنا؛ روستای گردشگری مصر در 50 کیلومتری شمال غربی مرکز خوروبیابانک قراردارد و سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان دیدن می‌کنند.

منبع:ایسنا

*****

مروری بر مطالب اخیر حوادث در این وب سایت:
جستجو برای یافتن جوان گمشده در کویر مصر اصفهان ادامه دارد
جوان اصفهانی در کویر مصر خور و بیابانک گم شد
کاظم فیروزی در واژگونی تانکر آب جان خود را از دست داد

جاده هایی که بوی مرگ میدهند/ مرگبارترین حوادث اتوبوسی کشور کدام

ماشین و موتوری که در اتش بی توجهی مسولین سوخت




برچسب ها : حوادث