یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه در این مدت برخی به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر فعالیت‌های دولت و پیشداوری درباره ناموفق جلوه دادن عملکرد دولت هستند ولی بهتر است که در جهت حفظ منافع ملی و نظام همه با یکدیگر در این مسیر گام بردارند.

"حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره عملکرد دولت طی 100 روز اخیر و آثار مثبت آن در کشور اظهار داشت: پیروزی دولت "حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی" با رویکردی  فراجناحی و شعار تدبیر و امید در رأس قوه مجریه و استفاده از کابینه‌ای قوی، خوشفکر، آینده‌نگر، ملت ایران را برای داشتن آینده‌ای بهتر امیدوار کرده است.

وی انتخاب استانداران کارامد در سراسر کشور را از جمله اقدامات مثبت دولت دانست و تصریح کرد: عزل و نصب‌های مناسب با توجه به سوابق و تجربه‌های افراد در حوزه‌های مختلف، استفاده از ظرفیت‌های وسیع در میان گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و احترام و برقراری روابط متقابل با سایر قوا از جمله اقدامات شایسته‌ای است که در این مدت از دولت به وضوح مشاهده شده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به اقدامات اقتصادی انجام شده از سوی دولت یازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در این مدت محدود و ایجاد ثبات و آرامش نسبی در بازار ارز و دلار اصلی‌ترین اقدامات دولت در این حوزه طی 100 روز اخیر است.

وی به موفقیت‌های دولت در عرصه سیاست‌خارجی اشاره و تصریح کرد: توسعه روابط خارجی ایران و بهبود روند مذاکرات هسته‌ای با حمایت‌های "مقام معظم‌ رهبری" در آینده بهبود اوضاع اقتصادی را به همرا ه خود دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به کارشکنی‌های برخی تریبون‌ها و گروه‌های سیاسی در برابر موفقیت‌های دولت اشاره و تاکید کرد: متاسفانه در این مدت برخی به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر فعالیت‌های دولت و پیشداوری درباره ناموفق جلوه دادن عملکرد دولت هستند و بهتر است که در جهت حفظ منافع ملی و نظام همه با یکدیگر در این مسیر گام بردارند تا به نتایج قابل قبولی به منظور اعتلای نظام دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی خاطرنشان کرد: دولت دکتر روحانی با استفاده از سرمایه‌های بزرگ در کشور توانست در تمامی عرصه‌های اقتصادی،‌ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... گام‌هایی در جهت بهبود اوضاع بردارد و البته باید براین مسئله تاکید داشت که برای تکمیل فعالیت‌ها نه 100 روز بلکه یک سال و حتی بیشتر نیازمند است.




برچسب ها : سیاسی