سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در جلسه این کمیسیون گفت: مقرر شد مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزییات مربوط به نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را به کمیسیون اعلام کنند.
تسنیم: مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: این جلسه با حضور رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها و رئیس دیوان محاسبات پیرامون چگونگی قانون هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد و در این جلسه مسائل مربوط به نحوه اجرا و تخلفات صورت گرفته در جریان اجرا به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این نشست بنا شد رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها و مسئولین این سازمان به سوالات و شبهاتی که در زمینه تخلفات اجرای قانون وجود دارد، پاسخ دهند و جواب خود را ظرف یک هفته به کمیسیون اصل 90 ارائه دهند همچنین مقرر شد این نهاد خلا‌ها و مشکلات قانونی این قانون را به کمیسیون اعلام کنند تا مجلس در زمینه رفع و اصلاح آنها اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین تصریح کرد: در ادامه مقرر شد مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها نکات و جزییات مربوط به نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را به کمیسیون اعلام کنند که تمام این گزارشات باید ظرف یک هفته آینده به کمیسیون اصل 90 ارائه شود.
آخرین نیوز



برچسب ها : سیاسی