چند روزی بود که هر بار سر می زدیم به وب کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مهرجان هیچ خبر جدیدی مشاهده نمی کردیم، یه چیزهایی شنیده بودیم که آقا جواد مدیریت وب کانون قراره کم کم آماده خدمت سربازی بشه، برای همین گاهی پیش خودمون فکر می کردیم که لابُد ایشون رفتن سربازی و وب تعطیل شده، امّا امروز که بازم طبق عادتمون یه سر زدیم به کانون، این خبر نظرمون را جلب کرد که به رسم احترام برای شما کاربران گرامی بازنشر می کنیم:

با سلام و احترام بی شائبه محضر یکایک همشهریان و عزیزانی که در این سالها، در خدمت انها بوده ایم. ناگفته پیداست، که زندگی شخصی و اجتماعی هر فرد،دارای مراحلی است که لاجرم، آن شخص با توجه به اقتضای زمان و مکان و شرایط موجود، تصمیماتی را باید اخذ نماید. گرچه پس از چند سال فعالیت در فضای مجازی و کسب تجربیات متعدد و متفاوت و ارائه صدها تیتر و خبر خدمت  شما خوبان، تقریبا امر نگارش و تحریر تیتر و خبر به امر روتین و عای برای حقیر بدل گردیده است، ولیکن نگارش این چند سطر بسیار ثقیل و دشوار جلوه گری مینماید. اینک که قلم حقیر بر روی یکی دیگر ار صفحه های عمر، با دستانی لرزان و وجودی غمناک در دوری شما خوبان در حال فرسایش و گردش است، باید از واژه نامانوس و روح فرسا "خداحافظی" بنویسم و می دانیم آنجا که سخن از "خداحافظی"  به میدان کلام و گفتگو راه پیدا می کند، ناخودآگاه و به صورت غیر ارادی، فراق و جدایی متبادر به ذهن میگردد.اینک که انشاالله قصد و آهنگ عزیمت به خدمت مقدس سربازی را نموده ام، پس از اتکال به حضرت باری تعالی و استمداد از ساحت مقدس ائمه هدی، دعای خیر شما عزیزان را مهمترین وغنی ترین ابزار زاد و توشه خویش میبینم و به رسم ادب و احترام بر خود فرض دیدم از همه بزرگواران و عزیزانی که در این سالها با پیشنهادات و انتقادات اینجانب را مورد لطف و عنایت و ریزه خوار خوان با کرامت لطف و احسان و صفای خویش در فعالیت های مختلف مهرجان قرار داده اند، تقدیر و تشکر نمایم. انشاالله این خداحافظی مقدمه ای بر سلامی دوباره و نقطه پایانی جهت آغازی با قوت و توان بیشتر در عرصه های مختلف در راستای خدمت به همشهریان و عزیزان باشد. امیدوارم این تیتر به معنای پایان فعالیت های فرهنگی و رسانه ای کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(ع) مهرجان نباشد و دیگر دوستان کما فی السابق در سایه سار اندشه های متعالی و راهنمایی های مشفقانه و دوستانه شما خوبان در طیّ طریق و تداوم این مسیر گامها موثر و اثر بخش تر بردارند.

با تشکر
برادر کوچک شما
محمدجواد اقبال

جواد جان ان شاءالله که بسلامتی این دوره را پشت سر میذاری و دوباره فعالیت خبری در عرصه مجازی و سایبری را از سر می گیری، یا حق




برچسب ها : اطلاعیه و پیام ها