رییس پلیس راه استان اصفهان از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور نایین به جندق از 25 اسفند سالجاری تا 16 فروردین 93 خبر

سرهنگ ?رضا رضایی? روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محدودیت ترافیکی در دو مرحله اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول این طرح از 28 اسفند آغاز و تا چهارم فروردین سال 93 ادامه می یابد، افزود: مرحله دوم طرح نیز از 12 تا 16 فروردین سال 93 اجرا خواهد شد.

سرهنگ رضایی ادامه داد: با اجرای این طرح تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت هفت صبح تا 12 شب در راههای اصلی استان ممنوع خواهد شد.

وی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور نایین به جندق از 25 اسفند سالجاری تا 16 فروردین 93 خبر داد و گفت: عبور و مرور خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در راههای اصلی استان از این امر مستثنی است.

سرهنگ رضایی به توانایی 100 درصدی نیروهای پلیس راه استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: 500 نیروی کمکی از نیروی انتظامی استان در اجرای بهتر این طرح به پلیس راه استان کمک می کنند.

وی به دیگر اقدامات پلیس راه استان در نوروز 93 اشاره و اضافه کرد: 20 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های این استان راه اندازی می شود.

وی گفت: بیشترین علت تصادفات این استان در ایام نوروز سال گذشته مربوط به خستگی و خواب آلودگی بود.

سرهنگ رضایی به رانندگان توصیه کرد که در هنگام خستگی و خواب آلودگی، خودروی خود را در مکانی امن متوقف کنند و پس از رفع خستگی به طی مسیر ادامه دهند.

وی بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان تاکید و اظهار کرد: رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین تجاوز به چپ در محورهای دو طرفه به شدت خودداری کنند.

منبع: پیام خور




برچسب ها : اطلاعیه و پیام ها