هر ساله در ایام تعطیلات نوروز، بسیاری از مراکز درمانی کشور به حالت تعطیل و نیمه تعطیل در  می ایند  آمار کادر فعال درمان در بیمارستان‌ها به حداقل تعداد ممکن می‌رسد. حتی این مشکل نوروزی در برخی شهرهای  وروستا ها کوچک که در روزهای معمولی هم با کمبود پزشک روبه‌رو هستند، در ایام عید به یک بحران تبدیل می‌شود.

به همین مناسبت امروز به مرکز بهداشت ودرمان مهرجان رفتیم واز نزدیک در باره ارائه خدمات  در ایام نوروز و  تعطیلات پرس وجو کردیم وبا تعدادی از پرسنل این بیمارستان دیداری داشتیم  .در این بین با اقای محمودشاهی  مسول امور عمومی  مرکزمصاحبه ای داشتیم واز برنامه های ایام پیش رو پرسیدیم و فرمود: نحوه خدمات در ایام نوروز  که طبق برنامه ریزی انجام شده این مرکز از تاریخ 25/12/92 الی 15/1/93به صورت تیم کامل اماده خدمت به بیماران می باشد اما در روزهای تعطیل رسمی نحوه ویزیت ومداوا مرکز از ساعت  30/ 8الی30/12وبعداز ظهر از ساعت16 الی 18می باشدودر غیر این ساعات مریض های  اورژانسی  ویزیت و معالجعه  می شوند وی افزود :پز شک   مرکز در تمام این مدت حضورداشته واز نز دیک بیماران را معالجه خواهد کرد.

در ادامه: به خدمات دیگر مر کز اشاره کرد واظهار داشت که واحد های ازمایشگاه ، بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها ،تنظیم خانواده وخدمات مامایی و ............. در کلیه روز ها  صورت می پذیرد. ایشان موضوع   بازدید از اماکن عمومی و فروشگاهها ورستوران ها و...... از برنامه های اصلی  پیش بینی شده در این ایام خبر داد.

ودر پایان از ایشان در باره تعداد افرادی که در سال قبل  به این مر کز مراجعه کردنند  سوالی  داشتیم و فرمود :در سال قبل بیش از 500مریض در این مرکز در ایام نوروز  ویزیت و مورد معالجه قرار گرفتن .ضمن ارزوی صحت وسلامتی برای یکایک همشهریان ایرانی و مسافرتی بدون خطر برای این عزیزان در تمام مراحل زندگی خویش  وهمت خستگی ناپذیر پشت وپناه تمام  خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران  در این ایام بالاخص پرسنل ونیروهای مرکز بهداشت  ودرمان مهرجان را از خداوند متعال خواستاریم.

منبع: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مهرجان

***** 

مروری بر مطالب اخیر مهرجان در این وب سایت:
باز گشایی سفره خانه سنتی حوض حاجی دهستان مهرجان

تجهیز و بهره برداری سالن ورزشی چندمنظوره مهرجان تا به کی؟!!!
دهه ی اول ایام فاطمیه در دهستان نخلستان مهرجان
شب جمعه ای دیگر در دهستان نخلستان مهرجان همراه باگزارش تصویری

آیین درختکاری در دهستان نخلستان مهرجان اجرا شد




برچسب ها : مهرجان