استاندار اصفهان در سفر یک روزه به خوروبیابانک ضمن دیدار با عوامل خدمات سفر، امدادگران هلال احمر و پلیس راه از اماکن تاریخی، مناطق گردشگری و جاذبه های طبیعی این شهرستان دیدن کرد.

به گزارش اینا به نقل از کویرآنلاین، رسول زرگرپور در این سفر، شهرستان خوروبیابانک را یکی از بهترین مناطق گردشگری در استان اصفهان و کشور عنوان کرد و گفت: خوروبیابانک به دلیل کویری بودن، دارای جاذبه های بکر و طبیعی و مناطق گردشگری خوبی است و هر ساله مورد استقبال شمار زیاد گردشگران قرار دارد.

وی با بیان اینکه قابلیت های فراوان گردشگری خوروبیابانک نقش بسزایی در بهبود اقتصاد و اشتغال پایدار این شهرستان دارد بر حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی برای رونق اقتصاد و شکوفایی قابلیت های گردشگری شهرستان تاکید کرد.

بازدید استاندار اصفهان از اماکن گردشگری مورد استقبال مسافران و گردشگران هم قرار گرفت و فرصتی فراهم کرد تا تعدادی از میهمانان از نزدیک با وی دیدار و گفت و گو کنند.

وی در این بازدید در جریان وضع اقامتگاههای سنتی قرار گرفت و به بررسی برخی از مشکلات مدیران این اقامتگاهها پرداخت.

بازدید از قلعه تاریخی و مسکونی و آبشار شهرجندق، روستای گردشگری و توریستی مصر و اقامتگاههای سنتی روستای فرحزاد و مجتمع معدنی پتاس از برنامه های کاری سفر یک روزه استاندار اصفهان به خوروبیابانک بود.

منبع: خبرگزاری شرق استان اصفهان

*****

مروری بر مطالب اخیر اخبار شهرستان در این وب سایت:
تیم هلال احمر قهرمانی جام نوروز 93 را از آن خود کرد
ایالات با شکست هلال احمر به فینال مجدد رسید

دهیاری مهرجان دومین تیم حذفی جام نوروز 93 زمین خاکی
برگزاری مسابقات فوتبال جام نوروز93 (دو حذفی) زمین خاکی

طرح آرامش بهاری در سه امامزاده خور و بیابانک برگزار می شود

 




برچسب ها : اخبار شهرستان