استاندار اصفهان گفت: به منظور حمایت از تولید ملی اهدای صنایع دستی جایگزین سایر هدایا می‌شود و این طرح توسط وزارت کشور به تمامی استان‌ها ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی شامگاه گذشته(دوشنبه) در مراسم گرامیداشت روز کارگر در اتاق بازرگانی اظهارکرد: در سال گذشته با توجه به تنش‌های موجود در بخش کار طبق آمار شورای تأمین استان کم‌ترین اعتراضات کارگری در استان را داشته است.
وی با بیان اینکه موضوع تولید و اشتغال در کشور آسیب شناسی شده است، اظهار کرد: جواب این سوال که چرا کشور با وجود توانمندی‌های مختلف در سطح مجامع جهانی نتوانسته مطرح شود آسیب شناسی شده است.
استاندار اصفهان ادامه داد: در حال حاضر خیزی را در تغییر نظام بومی کشور برای توسعه و پیشرفت شاهد هستیم.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه نیروی کارگری در استان اصفهان قطب صنعت محسوب می‌شود، تصریح کرد: استان اصفهان در مقایسه با سایر استان‌ها در بخش صنعت رتبه بالایی دارد.
وی اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و ابهامات این طرح را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت دانست و گفت: امروزه نگاه کلان ما علاوه بر سرمایه گذاری، حمایت از کارگر و اشتغال است.
استاندار اصفهان تاکید کرد: دفاع از حقوق سرمایه‌گذار و کارگر در دستور کار قرار گرفته است و به پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر ساختار جدیدی در استان در امر اقتصاد و اشتغال شکل گرفته است.
وی از ایجاد موزه منابع طبیعی در نخلک انارک خور و بیابانک خبر داد و افزود: در جلسات آتی با ریاست جمهور طرح این موزه مطرح و مصوبه آن اخذ می‌شود.
استاندار اصفهان تاکید کرد: برخی تصمیمات خارج از استان تصمیم گیری می‌شود که امسال در نظر داریم این تصمیمات با حضور خود کارگران مطرح و حل شود.



برچسب ها : اخبار عمومی