شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حکم امامت جمعه شهر فرخی را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد.

در حکم حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محسن شیخی آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شما به اطلاع می رساند حکم امامت جمعه جنابعالی به مدت سه سال تمدید شد.

در ادامه این حکم آمده است: ان شاءالله با توکل بر خداوند متعال و بهره گیری از تجربیات گذشته بتوانید درجذب عموم مردم و به خصوص جوانان عزیز به نماز جمعه و باشکوه تر برگزار کردن این فریضه بزرگ الهی، همچنین ایجاد وحدت و همبستگی موفق باشید.

حجت الاسلام والمسلمین محسن شیخی نیز به هنگام دریافت حکم اظهار کرد: نقش ائمه جمعه در حفظ وحدت و همدلی موثر است و لازمه آن حرکت در مسیر ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

وی بر حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: امروز نماز جمعه سنگر عبادی سیاسی ملت مسلمان جهان است که می توان با حضور پرشور در این سنگر، اهداف دشمن را خنثی کرد.

امام جمعه شهر فرخی در خطبه های نماز جمعه نیزگفت: یکی از مهمترین اهداف اجرای هدفمندی یارانه ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور و جلوگیری از مصرف بی رویه است.

حجت الاسلام شیخی افزود: امروز باید همه مردم دولت را در اداره هر چه بهتر اقتصاد کشور یاری کنند که لازمه آن رعایت مصرف صحیح است.

حکم ابقای امام جمعه فرخی در نماز جمعه این شهر و با حضور فرماندار، بخشدارمرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان خوروبیابانک به وی اعطا شد.

اولین نماز جمعه فرخی در دوم مهر 1389 به امامت حجت الاسلام محسن شیخی در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

شهر فرخی در 17 کیلومتری غرب مرکز شهرستان خوروبیابانک در شرق استان اصفهان واقع است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

*****

مروری بر مطالب اخیر فرخی در این وب سایت:
استقامت نخل خرما

مانور بزرگ اسکان اضطراری در شهر فرخی

این بار حادثه جانی نبود-پیچ پیچید امّا ماشین نپیچید
تخریب یادگار گذشتگان

نماز جمعه فرخی




برچسب ها : فرخی