سال های متمادی بود که همشهریان مهرجانی در جهت برپایی و ساختن مکانی مناسب برای  فعالیت های ورزشی، فرهنگی و ... تلاش و کوشش  فراوانی کرده اند که شاید بیش از یک دهه از عمر این پیگیری ها می گذرد. اما این تلاش ها از سال 1385 مبنی بر ساخت سالن چند منظوره ورزشی دو چندان شد و در خواست های جوانان و احاد مردم مهرجان از مسولین وقت افزایش یافت. اما بهار سال 1391بود که کلنگ ساختن این سالن در مهرجان به زمین خورده شد که مراحل اولیه ساخت سالن ورزشی شهدای  مهرجان با سرعت بسیار انجام گرفت که تا مرحله نصب سوله و دیوار چینی این مکان و ساختمان اداری این سالن پیش رفت که بنا به گفته بسیاری از کارشناسان این پروژه 80 درصد پیشرفت داشت اما این پایان کار در مرحله اول بود و مراحل ساخت برای مدتی متوقف گردید و همه این مدت با چشم انتظاری مردم مهرجان مخصوصا جوانان گذشت و خبری از اتمام این کار نبود.

جوانان مهرجانی که اماده افتتاح و بهره برداری هر چه سریعتر از این مکان بودند خبری نشد و امیدها به یاس تبدیل گردید و نوروز 93 فرا رسید اما سالن ورزشی اماده نبود. بسیاری از همشهریان از این مکان بازدید کرده و از مسولین درخواستی مبنی بر تکمیل این مکان ورزشی داشتند. اما هفته های قبل بود که زمزمه هایی مبنی بر تکمیل شدن این سالن ورزشی به گوش می رسید که نشاط و شادابی مجدد برای جوانان احیا نمود که گویی در فصل تابستان اماده بهره برداری است اما حقیقت داستان چیزی دیگر بود.

در گفتگویی که با پیمانکار این مکان ورزشی  داشتیم به کمبود بودجه برای تکمیل وبهره برداری  اشاره کرد وفقط از زیر سازی وبتن ریزی سیمان  کف سالن واز مراحلی  که در ساختمان   اداری در  حال انجام است سخن گفت و افزود: در این مرحله بعد از بتن ریزی کف سالن کار متوقف می گرد  و ادامه پروژه به روزهای  اتی  محول می گردد. اما در پایان با توجه به سیاست ها و اولویت های دولت تدبیر و امید در راستای به پایان رساندن پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت فیز یکی و رسید گی به بخش محروم ،تقا ضا مندیم از مسولین محترم شهرستان مخصوصا نماینده محترم ،فر ماندار وبخشدار محترم مر کزی شهرستان که در جهت بهره برداری   هرچه  سریعتر این مکان ورزشی جوانان مهر جان را حمایت نمایند.

منبع: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مهرجان

***** 

مروری بر مطالب اخیر مهرجان در این وب سایت:
روستای کویری مصر بیشترین میزان بارندگی را از آن خود کرد

شروع به کار ساخت محراب مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مهرجان
گزارش تصویری مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) در مهرجان
اغاز فعالیت عمرانی دیگر درمسجد حضرت ابوالفضل (ع) مهرجان
آغاز گل دهی نخیلات تنها شهرستان استان اصفهان




برچسب ها : مهرجان