به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد.
تیم فوتبال سپاهان موفق شد با پیروزی 2 بر یک مقابل الاهلی جواز صعود به مرحله حذفی را به عنوان تیم نخست بدست بیاورد.
گل نخست سپاهان را در این دیدار "جواهیر سوکای" بازیکن اهل آلبانی سپاهان در دقیقه 19 وارد دروازه الاهلی عربستان کرد.
گل دوم تیم فوتبال سپاهان را نیز در دقیقه 87 "محسن بنگر "مدافع پیش تاخته نماینده ایران با ضربه سر بر روی سانتر زیبای مهدی کریمیان به ثمر رساند.
تک گل بی حاصل الاهلی عربستان را نیز در دقیقه 63 توسط احمد الحسنی به ثمر رسید.
تیم سپاهان با این نتیجه به عنوان تیم نخست با 13 امتیاز از گروه سوم صعود کرد و الاهلی نیز به عنوان دوم راهی مرحله بعد شد.
سپاهان فردا از میان تیم های استقلال تهران و الریان قطر ،حریف خود در مرحله حذفی را خواهد شناخت.
اما دیگر نماینده کشورمان یعنی پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر نماینده امارات صعودش به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.
در گروه چهارم این رقابت‌ها تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف الشباب امارات رفت که در بازی رفت 6 گل به این تیم زده بود و برای صعود به مرحله بعد به یک امتیاز نیاز داشت اما در بازی برگشت هم برابر الشباب به پیروزی رسید تا با 11 امتیاز صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.
در این دیدار ابتدا تیم الشباب امارات در دقیقه 8 توسط عیسی محمد به گل نخست دست پیدا کرد اما در دقیقه 43 ایمون زاید پاس زیبای علی کریمی را با ضربه سر به گل تساوی تبدیل کرد. در نیمه دوم و در دقیقه 53 مهرداد پولادی از روی یک ضربه ایستگاهی برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا پیروزی به اردوی سرخپوشان برسد. در دقیقه 90 این دیدار حسین بادامکی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود گل سوم را وارد دروازه حریف کرد تا پرسپولیس به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.
اما در ادامه:
پرسپولیس از آزادی دور شد؛ پلی‌آف با الاتحاد در عربستان
تیم فوتبال الهلال عربستان با پیروزی مقابل الغرافه قطر با 12 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس به عنوان تیم اول گروه D صعود کرد تا سرخپوشان در عربستان به دیدار الاتحاد بروند

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس تهران 3 بر یک الشباب دبی را شکست داده بود و امیدوار بود با توقف الهلال به تهران بازگردد تا رقابت ساده‌تری در مرحله پلی‌آف داشته باشد اما نتیجه دیدار نمایندگان عربستان و قطر سرنوشت دیگری را برای سرخپوشان رقم زد.
الهلال عربستان در زمین خود با نتیجه 2 بر یک الغرافه قطر را شکست داد تا پرسپولیس تهران مجبور شود در دیداری سخت به مصاف الاتحاد عربستان برود. این سرنوشتی بود که سرخ‌های پایتخت ایران در دقیقه 90 دیدار با الغرافه در حضور 96 هزار هوادار برای خود رقم زدند و با دریافت گل تساوی قافیه را به عرب‌ها باختند.
بدین ترتیب الهلال عربستان در این گروه با 12 امتیاز صدرنشین شد و پرسپولیس با 11 امتیار در جایگاه دوم قرار گرفت.




برچسب ها : ورزشی