ماموران انتظامی با توقیف یک دستگاه تریلی حامل بار آجر در دامغان 76 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشهایی مبنی بر حمل یک محموله قاچاق مواد مخدر، پیگیری ویژه موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ کاظم‌زاده با اشاره به یک ماه کار اطلاعاتی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و شهرستان دامغان، افزود: سرانجام چندی پیش ماموران به چگونگی انتقال این محموله از طریق محور معلمان – جندق پی برده و با هماهنگی مقام قضایی به طور نامحسوس این محور را مورد کنترل قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: پس از ساعتها کنترل محسوس و نامحسوس سرانجام تریلی سفید رنگ که در قالب حمل بار آجر، مواد مخدر جابجا می‌کرد، شناسایی و توقیف شد.
وی اظهار کرد: عامل اصلی این پرونده مواد مخدر را از استانهای مرکزی کشور تهیه و در سطح استان خراسان رضوی به ویژه شهرستان نیشابور توزیع می‌کرد که این بار به دام پلیس افتاد.
کاظم‌زاده با اعلام کشف 76 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، تصریح کرد: در این خصوص دو نفر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در پایان افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی که از اولویتهای اصلی پلیس است در سال جاری نیز با قوت و قاطعیت اجرا می‌شود و علاوه بر آن مبارزه قاطع و مداوم با مجرمان و ناامن کنندگان آرامش اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از لوث وجود سوداگران مرگ همچنین شناسایی و دستگیری سارقان به عنف به طور ویژه در دستور کار پلیس در سطح شهرستان قرار دارد.



برچسب ها : اخبار عمومی