اصفهان - بازیکن خط میانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، روز دوشنبه در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال تهران در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا گفت: مقابل استقلال تهران بهترین بازی خود را انجام خواهیم داد.
به گزارش ایرنا ، "فابیو جانواریو " که به نمایندگی از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار یاد شده حاضر شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی مقابل استقلال تهران برای ما خیلی سخت است ولی از هر لحاظ آماده هستیم.
وی افزود: سپاهان از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و بازیکنان این تیم برای پیروزی مقابل استقلال تهران متمرکز شده اند.
بازیکن خط میانی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حضورش در دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران و عدم دستیابی به عنوان قهرمانی آسیا به همراه این دو تیم، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف باید تلاش زیادی انجام داد و کسب عنوان قهرمانی آسیا، آرزوی بزرگ من است.
وی افزود: با تیم فوتبال سپاهان به سه عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران دست یافتم اما آرزوی من رسیدن به جام قهرمانی آسیا با این تیم است که امیدوارم این هدف محقق شود.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان سه شنبه شب در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در ورزشگاه فولاد شهر، میزبان تیم استقلال تهران است.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی



برچسب ها : ورزشی