اصفهان - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین گفت: ورزش شهرستان نایین در دولت های نهم و دهم رشد قابل توجهی داشته و بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.
"خداکرم پور مهدی" روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در دولت نهم و دهم با توجه ویژه، ورزش در این شهرستان به رشدی مناسب دست یافته است.
وی گفت:در این مدت با اجرای طرحهای مختلف ورزشی شاهد افزایش سرانه ورزشی شهرستان از 12صدم متر مربع به 79 صدم متر مربع بوده ایم.
وی اضافه کرد: د‌ر حوزه عمرانی و ساخت و ساز اماکن ورزشی در دولت نهم و دهم اقدامات بی ‌نظیری صورت گرفته است. رییس اداره ورزش و جوانان نایین پروژه های ورزشی احداث شده در دولت نهم و دهم را شامل سالن ورزشی" شهید موسوی طبا" با اعتبار 520 میلیون تومان، استخر سر پوشیده کوثر با اعتبار یک میلیارد و 300میلیون تومان، سالن ورزشی محمدیه با اعتبار 460 میلیون تومان ذکر کرد.
بگفته وی سالن ورزشی کوثر محمدیه با اعتبار 350 میلیون تومان، سالن ورزشی الزهراء نایین با اعتبار 530 میلیون تومان و دو سالن ورزشی در روستاهای بلان و کجان با هزینه بالغ بر 1430میلیون تومان از دیگر طرحهای اجرا شده است.
پورمهدی پروژه های در حال احداث را سالن ورزشی روستای هماباد با اعتبار مصوب سال 1390 به مبلغ 150 میلیون تومان با پیشرفت 70 درصد و سالن ورزشی روستای چوپانان با اعتبار 150 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی 20 درصد اعلام کرد.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی



برچسب ها : اخبار عمومی