اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در حوزه این فرماندهی در دو ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر افزایش نشان می دهد.
" سرهنگ محمد علی یوسلیانی " روز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی گفت: برخورد با مواد مخدر، کالای قاچاق و قاچاق انسان و ورود اتباع بیگانه که به نیروی کار و تولید داخلی لطمه وارد می کنند، به عنوان سه هدف اصلی پیش روی نیروی انتظامی در سال جاری با جدیت دنبال می شود.
و ی افزود: در دو ماه گذشته بیش از 1200کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروهای فرماندهی انتظامی نایین کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه بیشتر این مواد تریاک، هروئین و شیشه بوده است، افزود: در این رابطه 17باند قاچاق مواد مخدر نابود شد و 144نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
یوسلیانی اضافه کرد: در رابطه با قاچاق کالا نیز 18نفر دستگیر شدند و اموالی به ارزش بالغ بر دومیلیارد و 800میلیون ریال نیز ضبط شده است.
وی ادامه داد: جرائم خشن و تصادفات منجر به فوت درون شهری در این مدت 100درصد کاهش یافته و هیچ موردی در دو ماه اخیر نداشته ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: در زمینه سرقت در دو ماه اخیر 10 درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته داشته ایم و 23 نفر سارق نیز دستگیر شده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی هستند، از اطلاع رسانی ایرنا و صدا و سیمای مرکز اصفهان در این رابطه قدردانی کرد.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی



برچسب ها : اخبار عمومی