اصفهان - نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک گفت: بهداشت و درمان و اشتغال از مهمترین مشکلات این منطقه است.
به گزارش ایرنا،" سید حمیدرضا طباطبایی نایینی" روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نایین با اشاره به شأن خدمت و برخورد مناسب با مردم اظهار داشت: مسوولان دستگاه های اداری و اجرایی باید به نحو احسن با مردم برخورد کنند و در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارند.
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک شرایط فعلی کشور را ویژه دانست و گفت: در این شرایط مسوولان باید در تصمیم گیری ها خطا را به حداقل برسانند تا بتوانیم از تورم و وضعیت اقتصادی نامناسبی که با آن روبرو هستیم عبور کنیم.
وی در مورد وظیفه نمایندگان مجلس گفت: وظیفه مجلس، قانونگذاری و نظارت است و در این راستا نماینده حق دارد بر کلیه امور کشور خصوصا مسائل اجرایی نظارت کند و در این زمینه اگر از مسوولی در شهرستان سوال شود، مسوول باید به حکم قانون پاسخگو باشد.
طباطبایی با بیان اینکه همه ما تابع ولایت هستیم، افزود: در کار اجرایی باید سیاسی کاری کمرنگ شود.
وی افزود: البته داشتن نگرش سیاسی مشکلی ندارد و وجود مدیران در ادارات دولتی با هر فکر، ایده و نگرش سیاسی مشکل ساز نیست ولی باید به فکر خدمت به مردم باشند و این مهم ترین شاخص در این زمینه است.
وی در خصوص سایر مشکلات شهرستان گفت: ایجاد فضای فرهنگی برای جوانان، کنار گذاشتن بحث های اختلافی در میان ادارات دولتی، تسریع در تکمیل باند دوم جاده نایین – انارک، انتقال آب به انارک و اتصال خط دوم آب نایین و توسعه گردشگری شهرستان از جمله امور در حال پیگیری است.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی
*****
مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ
سیدحمیدرضا طباطبایی نایینی،متقاضی عضویت در کمیسیون قضائی
سامانه اطلاعاتی بیمارستان حشمتیه نایین راه اندازی شد
روسیه شب گذشته چه موشکی را آزمایش کرد؟*عکس
خانه تاریخی امامی در نایین مرمت شد
اعتبار نامه 243 منتخب مردم در دور نهم مجلس تصویب شد



برچسب ها : اخبار عمومی