معاون فرماندار نایین گفت: در 45گشت مشترک از ابتدای سال جاری تاکنون، 138واحد صنفی متخلف شناسایی و با آنان برخورد قانونی صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، علی اکبر نوابی در جلسه تعزیرات حکومتی در محل فرمانداری نایین با اشاره به نقش اصناف به عنوان بزرگترین تشکل غیردولتی کشور گفت: فعالیت دستگاه های نظارتی باید به گونه ای باشد تا متخلفان صنفی، حضور قانون را در کار خود احساس کنند و مرتکب تخلف صنفی نشوند.
نوابی با اشاره به این که برای جلوگیری از افزایش غیرمجاز قیمت مرغ، شیر و نان اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: در این زمینه با متخلفان و گرانفروشان برخورد جدی می شود.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری 45مورد گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت معدن تجارت، مجمع امور صنفی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری انجام شده است.
نوابی با قدردانی از عملکرد اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نایین افزود: در این مدت 138مورد تخلف شناسایی و فرم تخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شده است.
وی با اشاره به این که حدود 20مورد پرونده نیز از سال گذشته در اداره تعزیرات باقی مانده است، افزود: در سال جاری 141پرونده تخلف واحدهای صنفی مختومه و محکومیت بالغ بر 214میلیون ریال را منجر شد.
معاون فرماندار نایین با اشاره به نزدیک شدن ماه رمضان و ضرورت تامین اقلام مصرفی مردم گفت: نمایشگاه طرح ضیافت در قالب عرضه مستقیم کالا بزودی در نایین برگزار می شود.
وی افزود:در آستانه ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ویژه واحدهای صنفی در قالب گشت مشترک آغاز شده است.
شهرستان نایین با بیش از 38هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی
*****
مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ
نمایشگاه \حریم ریحانه\ در نایین گشایش یافت
دید افقی در اصفهان پنج کیلومتر گزارش شده است
اشتغال و بهداشت و درمان مهم ترین مشکلات شهرستان است
سیدحمیدرضا طباطبایی نایینی،متقاضی عضویت در کمیسیون قضائی
سامانه اطلاعاتی بیمارستان حشمتیه نایین راه اندازی شد



برچسب ها : اخبار عمومی