براثر سانحه تصادف بین یک دستگاه اتوبوس با کامیون که بامداد امروز در محور جندق _معلمان استان اصفهان رخ داد، چهار نفر از مسافران اتوبوس کشته و 34 نفر دیگرنیز به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، "مصطفی صادقیان" سرپرست مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک، ماموران کلانتری جندق این فرماندهی ساعت 3 بامداد دیروز در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک سانحه تصادف فوتی در کیلومتر 65 محور جندق _ معلمان مطلع شده و بلافاصله همراه تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس ولوو که از مشهد به سمت اصفهان در حرکت بود با یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرده که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده چهارنفر از مسافران اتوبوس در دم فوت کردند.
این مقام مسئول عنوان داشت: براساس این گزارش 34 نفر دیگر از مسافران اتوبوس نیز دچار مصدومیت شدند که توسط تیم های امدادی و اورژانس سریعاً به یکی از بیمارستان های اطراف منتقل و تحت درمان قرار گرفتند که حال عمومی آنها تا کنون رضایت بخش اعلام شده است.
سرپرست مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت بروز این حادثه را خستگی و خواب آلودگی و عدم کنترل خودرو توسط راننده اتوبوس عنوان کرد و گفت: یکی از علل حوادث ناگوار جاده ای در استان اصفهان مربوط به خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که در این باره بارها از رانندگان خواسته شده تا از رانندگی با حالت خواب آلودگی پرهیز کنند و با سپردن خودرو به یکی از دستیاران سرحال خود و استراحتی کوتاه دربین راه جان خود و سرنشینان خود را به خطر نیاندازند.
منبع: خبر آنلاین

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر حوادث در این وبلاگ
4 سرنشین پراید در محور جندق ، دامغان در دم جان سپردند
تصادف در میدان شهرداری و تصاویر
یک کامیون تریلر در نایین آتش گرفت
ماجرای قتل جوان جندقی جواد آزاد در یزد، قاتلین او را زنده...
واژگونی در شهرستان خور و بیابانک باز هم جان یک نفر را گرفت




برچسب ها : حوادث