برای دیدن کل مطالب انتخابات اینجا کلیک کنید

قلب کویر تپیدنی دوباره گرفته و امید به زندگی را در شاهرگ حیات دشت کویر دمیدن گرفته است .
اینک فرزندی از دیار محروم کویر از دل دشت کویر که درد و فقر و پا برهنگی و زجر گرسنگی و پا برهنگی را در کوخ های این دیار تجربه کرده آمده تا فرصت خدمت گذاری بیابد و نوکری ولی نعمتان جمهوری اسلامی را پیشه کند
همراهش شویم
با نیتی خیر آمده . با شوق به خدمت
زیرا می گوید باید از مردم ، با مردم و برای مردم بود .
از دیاری سر برآورده است که خدمت گذاری در پوست و خون اهل دیارش ذاتی است و خدمت گذاری شان به اسلام و مسلمین ، فراتر از مرز هاست .
روزی عالمی بزرگ (شیخ محمد حسین اعلمی مهرجانی) از آن دیار برخواسته و با احداث چابخانه به طبع اولین قرآن چاپخانه ای می پردازد و فرزندش (طاها اعلمی) نیز برای آزادی مردم عراق به جرم دفاع از دین و اسلام در زندان های مخوف صدام به شهادت می رسد و از دیار مرحوم شیخ اقبال یار و دوست شهید دستغیب که سال ها خدوم مردم نایین بود .
آری
او آمده است تا بگوید :
خانه ملت از مدرس و مدرس ها خالی است .
خدمت به ملت لطفی است که خدا برای انسان فراهم می کند تا با خدمت به خلق آخرت خویش را آباد کند نه آنکه با لفظ بی منت منت ها بر سر مردم گذارد .
و مردم دیارش که صداقتش را می دانند و به صدقش ایمان دارند با دل و جان و مال خویش همراهش شده اند تا فرزند دیارشان را بدون منت به خلق معرفی کنند و در عرصه رقابت افتخار و فرصت خدمت گذاری بی منت و همراه با صداقت را برای دیار کویری نائین و خوروبیابانک نصیب خود کنند .
و بر ماست که حضورش را قدر بدانیم و همراهش شویم زیرا که نه چپ می شناسد و نه راست ، بلکه دنبال حقیقت است و در صراط حق .
می داند که باید با توکل و علم به نظارت الهی گام برداشت . باید صادق و صمیمی و از مردم ، با مردم و برای مردم بود و منفعت طلبی خسران الهی در پی دارد .
به هوش باشیم فضای غبار آلود راهمان را به بیراهه منتهی نکند و از « تقوی الله » که بیانگر ایمان بخدا و ترس از کیفر روز قیامت است ما را دور نکند .
با آرزوی توفیق برای کریم دیار کویر انشاا....

برگرفته از نخل کویر




برچسب ها : انتخابات