با سلامی دوباره خدمت تمامی کاربران وبلاگ کویرنگین،
از آنجایی که تصمیم داریم وبلاگی جامع از کل اخبار شهرستان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، مدیریت وبلاگ شهیدستان از ما درخواست انتشار این مطلب را در وبلاگ کویر، نگین اصفهان خواستار شدند، ما نیز به احترام ایشان و مردم چاه ملک این خبر را باز نشر می کنیم:
به گزارش وبلاگ چاه ملک در گذر زمان؛ این روزها دوباره بحث ارتقای شهرجندق و فرخی به بخش مخصوصا فرخی داغ شده است و خبر رسیده که با پیشنهاد دوباره شورای فرخی نماینده شهرستان ومسئولین نیز این درخواست را ارسال و پیگیری می کنند . انشاالله که هر دو شهر به بخش ارتقاء پیدا کند ما که بخیل نیستیم و به همین روستایمان افتخار می کنیم وقتی بعضی جاها شهر می شود . اما نکته اینجاست که در موضوع بخش جندق که در اردیبهشتماه مسائل زیادی را در شهرستان به وجود آورد ، از اعتراضها و تجمعات و ارسال طومارها گرفته تا دیگر مسائل .. . مردم چاهملک خواسته خود را از طریق ارسال طومار به استانداری مطرح کردند مبنی بر اینکه رضایتی به الحاق به هیچ یک از بخشهای مذکور نداشته و ندارند و شورای اسلامی نیز درخواست مردم را از طریق مکاتبه به وزارت کشور و استانداری ارسال نمودند ولی چرا داستان از یک سوراخ 2 بارگزیده شدن دوباره تکرار شده است ؟؟؟الله اعلم
فقط حرف ما این است مگر می توان بدون رضایت و تایید مردم چاهملک این روستا را یکروز به بخش جندق الحاق کرد و روز دیگر با درخواست شورای فرخی جزو بخش فرخی پیشنهاد کرد آنهم بدون نظرخواهی و مصلحت اندیشی با رفتاری قیّم مآبانه !!!
توجه شما را به مطالب این پستها در اردیبهشتماه جلب می کنم:
-دایه دلسوزتر از مادر نمی خواهیم-
یادم می اید در جلسه ای که دوستانی از شهر فرخی در دفتر شورای اسلامی حضور داشتند بیان کردند که باید این کار یعنی الحاق چاهملک به بخش جندق با رضایت و تایید مردم چاهملک صورت می گرفت و از این بابت ایشان بسیار برای ما دلسوزی می کردند و به جای ما ناراحت بودند و در مقطعی حتی به جای مردم چاهملک تجمع اعتراضی تشکیل دادند و به نیابت ؛از معاهده ترکمانچای !!!!انتقاد کردند ولی چه شده که همان اقایان قضیه را اینبار به نفع خودشان ولی به همان شکل پیگیرند با اینکه از مخالفت مردم چاهملک آگاهند و هیچگونه تاییدیه و رضایتی از چاهملک مبنی بر الحاق به بخش فرخی ، کسب نشده است.
اما بیان این چند نکته جهت یادآوری الزامیست: اول اینکه مردم چاهملک دارای شعور و فرهنگ بالایی هستند و در همه عرصه ها پیشقدم بوده و برای دیگر جاها الگو بوده اند و نیازی به بزرگتر و قیم ندارند که به جایشان تصمیم بگیرند و به ایشان خط بدهند .
دوم  اینکه می فهمند دلسوزی دایه ها فقط برای منافع خودشان است و از همین رو می گوییم دایه دلسوزتر از مادر نمی خواهیم!!!
و در پایان همانگونه که قبلا نیز گفته ایم
روستای چاهملک از بخش مرکزی شهرستان خور و بیابانک نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد .
منبع: چاه ملک در گذر زمان

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر چاه ملک در این وبلاگ:
مجوز کارخانه کاشی سینای چاهملک اخذ گردید
بهره برداری از شبکه قرآن در روستای چاه ملک
چاه ملک صاحب ایستگاه رادیویی شد
مطلب دیگری موجود نیست♦
مطلب دیگری موجود نیست♦




برچسب ها : چاه ملک