شمس : این ناکامی تقدیم به جناب سعیدلو تحول‌گرا ! / لیاقت آقایان همین افتضاح بزرگ است ! / با این افتضاح هم از آقایان آبی گرم نمی‌شود !

وضع تیمی که بازیکنش از نیمکت‌نشینی ترس ندارد و به راحتی به دست دروازبان حریف لگد میزند و بعد که اخراج می‌شود یقه داور را می‌گیرد بهتر از این نمی شود. 
سایت گل-حسین شمس که نام او در عرصه‌ی فوتسال یک برند با کلاس و موفق در ایران و آسیا و حتی جهان محسوب می‌گردد و سال‌ها بر روی نیمکت تیم ملی ایران حضوری موفق داشت و در جام جهانی گذشته تیم ملی ایران را شگفتی‌ساز کرد ، پس از حذف تحقیر آمیز تیم ملی از جام جهانی فوتسال ، مصاحبه‌ای جنجالی داشته است و حقایقی هرچند سربسته را بیان کرده است.
شمس پس از جام جهانی گذشته به علت مصاحبه‌ی تند علیه سعیدلو و اختلاف با او از سمت خود برکنار شد و صانعی جانشین او شد.
این ناکامی تقدیم به جناب سعیدلو تحول‌گرا !
من این ناکامی بزرگ فوتسال ایران را به علی سعیدلو معاون رئیس جمهور تبریک می گویم. سعیدلو حالا باید جواب‌گوی گریه و ناراحتی 70 میلیون ایرانی باشد. روزی او درباره‌ی مربیگری و مدیریت چهار ساله حرف میزد و خواستار تغییر و تحولات شد حالا باید بیاید و درباره ناکامی فوتسال حرف بزند.
لیاقت آقایان همین افتضاح بزرگ است !
لیاقت آقایان همین نتایج است. خود صانعی هم می‌دانست که فقط یک مهره است و در تیم ملی کاره ای نیست! فوتسال ایران هم اخلاق را باخت و هم نتیجه فنی را. آقایان فکر کردند راحت با این تیم به جمع چهار تیم صعود می‌کنند و بعد می‌آیند به ریش ما می خندند!
ترابیان هم قرعه را می‌چید این قدر آسان نمی‌شد !
خدا وکیلی اگر می‌گفتند خود ترابیان قرعه بازی‌های تیم ملی را تا جمع چهار تیم در مسابقات جام جهانی بنویسد، او به این شکل قرعه را راحت نمی‌نوشت. کلمبیا فقط جزایر سلیمان را شکست داده بود و حالا تیم ما را آقایان به این حد رسانده‌اند!
هم اخلاق را باختیم هم نتیجه را !
وضع تیمی که بازیکنش از نیمکت‌نشینی ترس ندارد و به راحتی به دست دروازبان حریف لگد میزند و بعد که اخراج می‌شود یقه داور را می‌گیرد بهتر از این نمی شود. با هیچ کدام از بچه ها رابطه‌ای نداشته‌ام.
زمانی‌که آبروی فوتسال بر باد رفت !
آقایان آبروی چندین و چند ساله فوتسال ایران را بر باد دادند و دستشاتن بابت این کار درد نکند!
چه کسی جرات دارد بع ترابیان حرف بزند !
چه کسی جرات می‌کند که عباس ترابیان را از کار برکنار کند؟ ما سوم آسیا شدیم کسی جرات نکرد به او حرفی بزند. حالا که از جام جهانی با این افتضاح حذف شده‌ایم فکر نمی‌کنم از نظر این اقایان اتفاق خاصی رخ داده باشد.
روزی که دوست دشمن شد ، شمس از بزرگی شمسائی گفت !
چه قدر گفتیم که شمسایی به دردتان می‌خورد اما کسی گوش نداد تا تیم در جام جهانی نتواند آمار گلزنی خوبی داشته باشد.

منبع: سایت گل




برچسب ها : ورزشی