در ادامه مرحله یک شانزدهم این مسابقات تیم دسته اولی شهرداری یاسوج 4 بر 1 تیم لیگ برتری مس کرمان را در هم کوبید و به یکچهارم نهایی صعود کرد .

مرحله یک شانزدهم نهایی  فوتبال جام حذفی با صعود 8 تیم  و لغو 5 بازی ادامه یافت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه این مرحله از مسابقات  تیم دسته اولی شهرداری یاسوج  4 بر 1  تیم لیگ برتری مس  کرمان  را در هم کوبید و به یک چهارم نهایی صعود کرد .
محمد پورمند ، مصطفی چراغی و میلاد جعفری دو بار برای یاسوج و رضا عنایتی تک گل مس را در این بازی به ثمر رساندند .
....
نیروی زمینی  هم 1 به 3  مغلوب صنعت نفت آبادان شد .
رضا خالقی فر  ، بهنام برزای و رسول نویدکیا  برای نفت گلزنی کردند و  تک گل نیروی زمینی میر علی سلمانی مقدم   به ثمر رساند .
....  
پارسه ایرانیان 1 - 3 به داماش گیلان  باخت  تا نماینده گیلان به دور بعدی صعود کند .
گل های داماش را علیرضا جهانبخش   ، مرتضی ابراهیمی  و  بوبک کبه  به ثمر رساندند و  محمدرضا ایپک چی  برای پارسه گلزنی کردد .
....
در  بازی های  دیگر امروز ذوب آهن در وقت های  اضافه 1 - 0 حفاری اهواز را با شکست بدرقه کرد و  تیم های استقلال اهواز و گهر دورود پس از تساوی 2 به 2 در وقت های عادی ، در وقت های اضافه به مصاف هم رفتند که در نهایت  گهر دورود   با زدن گل سوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد . همچنین امروز  سایپا قائمشهر 1 بر 0 مس سرچشمه  را برد و  ابومسلم 2 بر 0 بر پیکان  غلبه کرد .
.....
از ساعت 16 و 15 دقیقه هم تیم های  استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که  شاگردان قلعه نویی موفق شدند با نتیجه پر گل 4 بر صفر شاگردان تقوی را در تیم سایپا، از گردونه رقابت های جام حذفی کنار بگذارند.
گلهای تیم استقلال را در این دیدار آرش برهانی (2 گل)، فرزاد حاتمی و آرض کاماچو به ثمر رساندند.
....
همچنین بازی تیم های  مس رفسنجان با برق شیراز  ، فجر سپاسی با  سنگ آهن بافق    ، صبای قم با نفت‌ مسجد‌سلیمان و راه آهن با شاهین لغو شد و  دیدار تیم های  تراکتورسازی با  آلومینیوم  هرمزگان طبق اعلام قبلی برگزار نشد .

منبع: شبکه خبر