«بسمه تعالی»

«یا ایها الذین آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا و اتقوا... لعلکم تفلحون»

ای کسانیکه ایمان آوردید صبور باشید و ایستادگی ورزید و مرزها را نگهبانی کنید و خداترس باشید که پیروز و رستگار گردید. (آل عمران/200)

مشارکت گسترده آحاد مردم شهرستانهای نائین و خوروبیابانک در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات مردم مقاوم و کویر نشین این خطه افزود. مردم انقلابی این دو شهرستان نشان داده اند که در هر مناسبت ملی و اسلامی، رسالت خود را به بهترین وجه ممکن انجام داده اند. حال با انتخاب جناب آقای سید حمید رضا طباطبائی نائینی به عنوان نماینده منتخب مردم، ضمن تبریک به ایشان آرزوی موفقیت و تلاش روز افزون برای وی جهت خدمت شایسته به آحاد مردم را داریم. همچنین از کلیه خواهران و برادران عزیزی که در طول 8 ماه گذشته اینجانب را مورد تفقد و محبت خود قرار داده و نهایت همکاری و ارتباط را در طول دوره زمانی تبلیغات انتخاباتی با ستادهای ما داشته اند تقدیر و تشکر می گردد. انشاالله این تلاش ها و اقدامات نزد خداوند متعال ماجور و موجب افزایش ظرفیتهای فردی و اجتماعی هر یک از ما شده باشد.

لازم است از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین اقشار مختلف بویژه فرهنگیان، اصناف، جوانان و زنان که به اینجانب عنایت خاص داشته اند صمیمانه تشکر می نمایم. همچنین از اعضای محترم شورای نگهبان و هیات نظارت و اجرایی دو شهرستان و استان اصفهان و کلیه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می شود.

دکتر غلامرضا کریمی

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

حوزه انتخابیه نائین و خوروبیابانک

برگرفته از نخل کویر




برچسب ها : انتخابات