اخبار عمومی

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: پنج هزار پروژه عمرانی در این استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مهدی جمالی نژاد" روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات طرح آبرسانی به شهر مجلسی افزود: از این تعداد، 53 پروژه مهم استان اصفهان جزو طرحهای مهر ماندگار دولت دهم است.

وی اظهارکرد: برغم کاهش اعتبارات عمرانی، پروژه ها متوقف نشده بلکه آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این شرایط درحالی است که در تعداد زیادی از استانهای کشور بر اثر کمبود اعتبارات، سرعت اجرای پروژه ها کند و یا متوقف شده است.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در شرایط خاص و با وجود کمبود اعتبارات کار کردن ارزش مضاعف دارد.

وی با اشاره به آغازعملیات آبرسانی به شهر مجلسی اظهارکرد: این پروژه که از سال 83 شروع شده، برای شهرستان مبارکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جمالی نژاد با بیان اینکه سال آینده مردم شهر مجلسی از آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد، گفت: این طرح آبرسانی به شهر مجلسی، طالخونچه و دهاقان را به طول پنج هزار و 300 متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 تومان انجام می دهد.

به گزارش ایرنا، مراسم کلنگ زنی آغازعملیات آبرسانی به شهر مجلسی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال با حضور معاون امور عمرانی استانداراصفهان، مدیر کل آب و فاضلاب استان و مسوولان شهرستان مبارکه انجام شد.

این پروژه به طول پنج هزار و 200 متر با استفاده از لوله ایرانیت به قطر 500 میلی متر و به مدت هفت ماه اجرا خواهد شد.

شهرستان مبارکه با 142 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد .

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
پایان 150 روز اسارت؛ آزادی 48 زائر ایرانی ربوده شده در سوریه
توهین به اسلام در سرزمین وحی + عکس
بررسی اختیارات قاضی القضات برای تجدیدنظر در احکام قضایی
دستورالعمل جدید مرخصی استحقاقی کارمندان
شرایط جدید ثبت نام در مسکن ویژه تهران




برچسب ها : اخبار عمومی